Klompisify Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Hei! Jeg har kjøpt en minecraft server og bestemte meg får å gå 100% vanilla, dette er da en server som bygges opp av ærlighet og mot.. IKKE GRIEF! IKKE VÆR GENERELT IDIOT! HVIS DU SKAL DT, gå å legg deg.. For de mest awesome: 5.135.215.129:25641 Det er ip'en, håper jeg ser dere, og det er friendly survival WHITELIST ER PÅ! SEND MELDING HER ELLER YOUTUBE: SmuckyDucky Endret 7. februar 2013 av gfxchat Lenke til kommentar
jevli Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Kommer innom imorgen elns hvis det er ok :-) Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Okay Takk Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Trenger gode spillere Lenke til kommentar
jevli Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Er stuck i spawn... http://s8.postimage....01_17_10_23.jpg EDIT: En creeper kom å sprengte meg ut Endret 1. februar 2013 av StAkkarr 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Logger inn nå med en kompis Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hmm, må prøves. Spiller for øyeblikket på Tiki-Craft, som egentlig er samme greia. Griefers og userriøse spillere bannes. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Takk folkens! Ser ut som alle har vært lojale så langt Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Var innom i natt og startet å bygge meg et hus Fin server. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Var innom jeg også, lagde meg våpen og litt diverse. Ble så drept, og prøvde desperat å komme meg tilbake til der mob-sene drepte meg, døde stadig i forsøket. Klarte det til slutt og slo meg ned i skogen med to hunder. Lengre kom jeg ikke. Lite folk dog, så håper det trekkes mer folk til serveren. Hvis noen lurer så er brukernavnet mitt "S10QaN". Endret 4. februar 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg kommer inn i ettermiddag når arbeidsdagen er ferdig og middagen fortært. Mulig eg klarer å få med meg dama og. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Takk jaffadude Digger å ha deg på serveren, bra viss du inviterer folk, INKLUDERT dama di ;3 Haha Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Nå har serveren blitt griefet Noen har satt fyr på alt som kan brenne ser det ut til. Finnes det en enkel måte å få beskyttelse på det man har bygget? Jeg spilte på en server hvor man kunne sette ned et skilt med skriften [claim] for å beskytte en chunk (16x16 blokker). Man fikk 6 slike claims gratis men jeg tror modden for dette er Towny som jo ikke akkurat er vanilla Minecraft. Kanskje det går an å konfigurere Towny slike at det bare er dette [claim] systemet som er i bruk? Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg vil gjerne være med på denne servern. Men trur du trenger et par mods mot idioter. Er så kjedlelig å spille 40 timer. Bygge hus, samle masse stash osv, for så bli ruinert av idioter Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Det måtte skje en gang, gfxchat får finne ut hvem det var og blokere ipen til den idioten. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Utrolig irriterende... Meningsløst. Hva er vitsen egentlig? Håper ikke den fine hvetefarmen min er ødelagt da... Spiller for øyeblikket på en annen server, der kan en mod/admin beskytte det man bygger, da er det bare du som kan fjerne/bygge. Endret 6. februar 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Minuset med åpen server er at det kommer idioter inn på den og herper alt man har strevd for. Har en server selv der jeg hadde brukt noen uker på å lage det hvite hus, var nesten ferdig med det og i løpet av en natt var alt av bygninger og områder dekket av lava og flammer. Nå slipper jeg ikke inn noen med mindre jeg vet at jeg kan stole på dem. Synd at folk er så umistelige på andres byggverk at man å ødelegge. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Selvfølgelig er det noen som har klart å fucke opp huset mitt... :/ Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvis du passordbeskytter eller noe, joiner jeg Men gidder ikke bruke tid, for å miste alt til en random idiot - noe som garantert vil skje om serveren er åpen og tiltrekker litt folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå