Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg ville gjerne ha litt hjelp med å forstå min faktura som jeg mottok fra Telipol nylig. Jeg har abonnementet til Telipol ved navnet Mini. Abonnement innebærer fast månedspris for inkluderte ringeminutter og sms. Hvis grensen overgår, gjelder Telipols-prisliste på de øvrige samtalene.

 

Jeg ville gjerne begynne med samtalen jeg har foreløpig hatt med operatøren. Her er email korrespondansen :

 

Mattis, Jan 29 10:47 (CET):

Hei, Imran.

Fra 1. mars 2013 vil du bli byttet over til nye Mini til kr. 39,- per måned (dette er ikke minstefakturering). Minstefakturering (kr. 59,-) kommer på etterskudd, derfor blir du belastet for desember nå. Vanlig månedspris (kr. 39,-) er på forskudd, så du er fakturert for mars.

Neste faktura vil du faktureres 39,- for april, og minstefakturering for januar + februar.

 

Imran Ali, Jan 28 19:45 (CET):

Hei!

Da forstår jeg ikke hvorfor jeg i tillegg har blitt fakturert 39 kr ?

Mvh. Imran

 

Mattis, Jan 28 17:06 (CET):

Hei, Imran!

Du har det gamle abonnement Mini med minstefakturering kr. 59,- og 100 inkluderte minutter/SMS. Det nye abonnementet koster kr. 39,- og har 75 inkluderte minutter/SMS. Du bytter ikke før 1. mars 2013 så du faktureres fortsatt minstefakturering desember.

Les mer om byttet her:

https://telipol.zend...obil-abonnement

 

Hvis du har flere kommentarer eller spørsmål angående denne saken, er det bare å svare på denne e-posten!

Du kan også se hele korrespondansen i sak #***** her: http://telipol.zende...tickets/*******

Med vennlig hilsen

Mattis

Telipol Kundeservice

Tlf.: 815 58 920 / 21 55 57 70

Faks: 21 03 76 15

For hjelp og informasjon se vårt kundesenter: www.telipol.no/kundesenter

Lik oss på Facebook -> www.facebook.com/Telipol

 

Imran Ali, Jan 27 18:40 (CET):

Hei!

Jeg ville gjerne diskutere faktura ***** for kundenummeret ****. Jeg forstår ikke hvorfor minstefakturering desember er på 51.89 kr. Ifølge abonnementet er minstefakturering på 39.00 kr.

Mvh. Imran

 

_______________________________________________________

 

Jeg føler at denne samtalen har gått i sirkler. Jeg forstår ikke hvorfor de belaster meg for to abonnementer. Er det bare meg ? Setter virkelig pris på deres innlegg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fast månedspris for deg er 39 kr. Denne er som vanlig prepaid. Forbruk er naturligvis postpaid.

 

Bruker du akkurat det som er inkludert, uten å gå over eller ha andre kostnader, blir du fakturert yttligere 20 kr på neste faktura (i tillegg til fast månedspris for neste måned) for å dekke inn minimumsfaktureringen deres.

 

Bruker du mer enn det inkluderte, eks. 30 kroner på datatrafikk som ikke er inkludert, så får du en faktura på 69 kr neste måned. Dette inkluderer forbruk utover det inkluderte fra forrige måned og 39 kr på forskudd for neste måned.

 

Angående det siste du skriver. Se på datoen for faktureringen på 51.89 kr i desember. Om denne er korrekt, se om du har et forbruk som oversteg det inkluderte i november (står på desember-fakturaen).

 

Jobber ikke i Telipol, men jobber med faktura, så jeg bare tipper på det siste der. Ellers er det jeg har skrevet slik det fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...