Gå til innhold

Kan man få 6-pack uten å gå på treningsstudio?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar :)

Da kan jeg ta planken istedenfor.

Jeg spiser ikke noe mye for dagen, par brødskiver og middag av et slag.

Hvor mye burde jeg gjøre av hver øvelse når det gjelder armhevninger og squats? Gjøre det hver dag? Og planken, 30sec x 3 rep?

Lenke til kommentar

Det er ganske vanskelig å si noe eksakt uten å vite hva slags utgangspunkt du har. Om du har høy/lav fettprosent osv. Hvis du er tynn som en flis, så er svarene ovenfor feil.

Det er selvfølgelig mulig å trene opp en solid pack på rommet hjemme, men du spise riktig og finne riktige øvelser.

Trust yourself. Don't listen to the naysayers.

Lenke til kommentar

Hva annet burde jeg stappe i meg? Har hørt at nøtter er bra, og egg. Burde jeg ta meg et egg etter jeg har tatt armhevinger/curls, planken og squats? Eller må jeg ta flere egg og skiver?

Blir jeg ikke tykkere av dette da? Hvis jeg spiser mye mer enn jeg trener.

Lenke til kommentar

Hva annet burde jeg stappe i meg? Har hørt at nøtter er bra, og egg. Burde jeg ta meg et egg etter jeg har tatt armhevinger/curls, planken og squats? Eller må jeg ta flere egg og skiver?

Blir jeg ikke tykkere av dette da? Hvis jeg spiser mye mer enn jeg trener.

Oh my.

Når du spiser er underordnet at du spiser, først og fremst. Spiser du mer enn du forbrenner, vil du i teorien gå opp i vekt, ja. Kroppen har derimot måter å kompensere for økt matinntak - noe høyere forbrenning, mer spontaktivtet, økt kroppstemperatur osv. I tillegg vil du trenge energi til å bygge muskler (som jo er hva du ønsker). Finner du balansegangen her, vil du klare å spise mer uten å gå betydelig opp i fettprosent.

Hold deg unna ferdigmat, og les deg opp på kosthold. Lær deg å grovregne på kalorier, og sørg for at du får i deg det du trenger. Generelt er mer fisk, mer grønnsaker/frukt og mer proteiner å anbefale til de fleste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...