Hans-Carlos Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 har frifiks! har jeg gratis internett (gb) med dette abonementet? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Nei. Men det er sikkert mogeleg å ha mobilt breiband som tilleggsteneste. Endret 14. januar 2013 av torbjornen Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Heh, nei. Og Mobilt bredbånd er ikke lenger mulig å ha som tilleggstjeneste på abonnementene. Dessuten er ikke FriFiks noe godt abonnement sammenlignet med dagens. Lenke til kommentar
Hans-Carlos Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 har jo frifiks, men ikke inkl. internett.. ser på fakturaen at d står pris for datatrafikk per mb er 12, 50 og pris datatrafikk maks per mnd 399. er dette dyrt hvis jeg feks sitter på bussen å går inn på nettet 10 min hver dag? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Tiden du er på nettet har ikke noe å si. Det er dataen du laster ned (MB) som bestemmer det. Forsiden av VG (touch-versjonen) er rundt 0,5 MB, en artikkel litt mindre (og en del av det som går til nedlastning av innholdet første gang blir gjenbrukt når du går inn på en artikkel), så leser du fem artikler vil jeg anta at du bruker 1 MB og dermed bli belastet 12,50,-. Kan reduseres noe om du bruker Opera Mini fremfor en annen nettleser, da denne datakomprimerer innholdet, noe som gir en betydelig reduksjon i datamengde lastet ned, samt raskere visning. Uansett, skal du surfe bør du bytte til et abonnementet med noe datatrafikk inkludert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå