john_a Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Det er vel ikke noen her som har lyst til å gi meg et lynkurs i å flashe biosen steg for steg? Jeg har et Asus CUV4X-M fra fø krigen eller noe :wink: Jeg har sitti og kødda så lenge med dette nå at jeg kryper til korset. Jeg trenger hjelp... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg vet da ****** hva å flashe BIOS er, men trenger derfor oxo et lynkurs :wink: ... Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 http://www.asus.com.tw/support/english/tec...bios/index.aspx Lag bootdisk (windows explorer, format a:, hak av for system) Kopier BIOS filene over på disken. Boot fra disken Kjør bios flashprogram fra bootdisken. (Sansynligvis aflash på ditt HK) Lenke til kommentar
john_a Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Oppdrag utført :-) Lenke til kommentar
kevral Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 "hak av for system"? Det alternativet har ikke jeg når jeg formaterer A. (Win XP) Hvordan gjør jeg det da? Er det "create MS-DOS bootable floppy disk" eller noe sånt, og så overføre BIOS-filene i tillegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå