Skipstrixy Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Heisan. Jeg var så uheldig at jeg greide å samle oppå iPhone 5 telefonen min på fjellet, og denne knuste. Hele skjermen er knust, så den er egentlig ikke brukbar nå. På en annen siden ble jeg temmelig forbanna når jeg hørte at telefonen trenger tre uker på verksted for å få skiftet skjerm, og dette var ikke billig heller. Jeg har hatt 4 smarttelefoner nå, og har aldri greid å knuse en skjerm før, men jeg lurer altså på å bytte skjermen på telefonen min på egen hånd. Og bare drite i verkstedstiden... Noen som vet om en side hvor man får kjøpt reserveskjermer til iPhone 5? Lenke til kommentar
MegLonsern Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Et tips!! http://applespesialisten.no/ De holder til i skien, og er veldig seriøse! Reparasjonstid: Din iPhone sendes normalt i retur samme dag som vi mottar den fra posten. Da tar det ihverfall ikke 2 uker Pris: 2190 kr Endret 30. januar 2013 av Mr.Lons`ern Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Et tips!! http://applespesialisten.no/ De holder til i skien, og er veldig seriøse! Reparasjonstid: Din iPhone sendes normalt i retur samme dag som vi mottar den fra posten. Da tar det ihverfall ikke 2 uker Pris: 2190 kr Ikke dumt... Bare å sende i posten? Lenke til kommentar
MegLonsern Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Ikke dumt... Bare å sende i posten? Ja bare å sende i posten Meget seriøse! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Ja bare å sende i posten Meget seriøse! Når jeg tenker meg om så er ikke dette noe alternativ, da jeg ikke får lånetelefon, og er avhengi av telefonen i jobbsammenheng. Vet du om en plass man får tak i skjermer? Lenke til kommentar
MegLonsern Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Når jeg tenker meg om så er ikke dette noe alternativ, da jeg ikke får lånetelefon, og er avhengi av telefonen i jobbsammenheng. Vet du om en plass man får tak i skjermer? Nei da skjønner jeg det vettu Nei jeg har ingen andre erfaringer, da er jo det elkjøp, eller ekspert et alternativ hmm.. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Nei da skjønner jeg det vettu Nei jeg har ingen andre erfaringer, da er jo det elkjøp, eller ekspert et alternativ hmm.. Hadde jeg bodd nermere så hadde dette vert genialt. Men går fort en ukes tid med å sende tlf fram/tilbake i post + verkstedstiden. Men ellers er dette en veldig konkuransedyktig løsning. Både billigere og raskere enn andre alternativer. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 knusteple.no selger komponentene løst også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå