Sim11 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Hei, jeg har en Sony Ericsson experia ray som telefon. (søk eventuelt hvordan den ser ut). Jeg har hatt den fra april 2012, til nå (januar 2013) Jeg bruker den ikke tøft, sjeldent den detter i bakken og den har aldri vært i vann. Men problemet er: Den skrur seg av hele tiden. Batteriet sitter godt i telefonen, den er lada godt og den har ellers ikke noen problemer. Det verste som hender med telefonen er at den ligger ved skrivebordet om natta, da jeg våkner om morgenen er skjermen litt våt, eller fuktig da. Så, veit noen hva som har skjedd og hvorfor den skrur seg av? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Sim11 Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Noen? Haster litt Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Det kan jo være en softwarefeil. Har du prøvd å resette til fabrikkinnstillinger? Ellers har du jo fortsatt garanti, så om du ikke finner ut av det hadde jeg levert den til reparasjon før garantien går ut. Lenke til kommentar
Sim11 Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Hei, dessverre så funket den ikke. Jeg venter å ser litt til om noen har svar på hvorfor den er slik, hvis ikke, da går jeg til butikken, pga jeg har garanti. Men hvis jeg vil bytte telefonen, hva må jeg ha med meg da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå