Gjest medlem-207017 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) EDIT: etter å ha rådført meg med rådgiver, og sett gjennom alle sidene i bøkene, har jeg bestemt meg for å ta engelskfagene. Har noen kunnskaper med disse? Se gjerne denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1487919 Opprinnelig: Hei! Tenker å ta enten psykologi 1 + 2 som privatist til våren, eller internasjonal engelsk + engelsk språklig litteratur og kultur. Hva er vanskeligst å ta som privatist av engelsk og psykologi tror dere? Noen her har litt erfaring med noen av disse fire fagene? Enten du driver med noen av de nå, har hatt, eller har andre innspill. Herlig om noen har hatt flere, og kan sammenligne. Jeg har lånt alle bøkene, og bladd litt. Lest litt rundt andre steder... Men ikke kommet til noen konklusjon. Hvordan er fagene? Ifht til eksamen, hvordan er de og hva forventes? Håper på hjelp og innspill, og gjerne snarest! (da fristen for å melde seg opp er 1.feb) En setning er bedre enn ingenting akkurat nå! - Victoria Endret 31. januar 2013 av medlem-207017 Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg har psykologi 1 i år, vi er nesten gjennom hele pensum og jeg sitter igjen med et inntrykk av at det er et veldig greit fag I psykologi 1 er det muntlig eksamen, men psykologi 2 har skriftlig. Det er et krav at man må kunne vurdere og begrunne i psykologien og kunne de mest kjente teoriene. Internasjonal engelsk har jeg ikke hatt. Lenke til kommentar
frilufta Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hei! Jeg anbefaler deg å velge ut i fra dine interesser. Begge fagene er spennende, men det blir nok mye lettere hvis du velger det du interesserer deg mest for! Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Psykologi er utrolig spennende! (har tenkt tanken på å bli psykolog) - men etter en snakk med rådgiveren (han underviser og engelsk, som kanskje påvirket) og mer vurdering, falt jeg på engelsk (som jeg og er veldig glad i, og itillegg jo har hatt før). Noen som har/hatt engelsk vg2 eller 3? Endret 31. januar 2013 av medlem-207017 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå