dritigooglespørmeg Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Hei, jeg heier på manchester city, men har lyst til å begynne å følge med på kampene dems og kanskje andre kamper i premier league også. Men hvordan, hvilke kanaler går kamper på, hvor kan jeg se live stream på pcen og hvordan vet jeg når de har kamper osv, takk for all hjelp på forhånd Lenke til kommentar
Halfsack Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) http://www.tv2.no/sp.../premierleague/ http://www.manchestercity.no/ www.google.no .. Endret 29. januar 2013 av Halfsack Lenke til kommentar
dritigooglespørmeg Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Tusen takk for svar men hvilke kanaler viser premier league kamper på tv? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 TV2 har egnePremier League Kanaler man må abonnere på. Evt så vises kampene på nett via TV2 Sumo. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Stemmer det at man kun får sett live fotball på PL hd1 og sport ekstra når man bruker sumo-appen på ipad? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Stemmer det at man kun får sett live fotball på PL hd1 og sport ekstra når man bruker sumo-appen på ipad? Regner med du må ha bruker og abonnement, men da kan du se live på feks iPad, iPhone, Android osv. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Regner med du må ha bruker og abonnement, men da kan du se live på feks iPad, iPhone, Android osv. har gullabb, men på tv2 sumo-appen på ipad og lumia920, får jeg kun opp premier League HD, som igjen betyr at jeg ikke får sett Spurs i kveld siden den går på PL2... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 har gullabb, men på tv2 sumo-appen på ipad og lumia920, får jeg kun opp premier League HD, som igjen betyr at jeg ikke får sett Spurs i kveld siden den går på PL2... Last ned TV2 Sporten appen. Der kan du gå inn å på den kampen du vil se å trykke på "Se kampen" eller noe i den duren- Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Klarer ikke å finne denne på Windows marketplace... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Tror ikke den har kommet til Windows Phone enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå