Dr. Brodsky Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Ja, jeg stakk en pinne inn i øret mitt i dag, og nå lurer jeg på om dette er farlig. Det var ikke så veldig vondt da det skjedde, men har blitt vondere nå ut over dagen. Det er ikke snakk om store smerter, men akkurat nok til at hele tiden tenker på det. Jeg hører helt fint på øret, men i rundt 2 timer etter det skjedde hørte jeg mye susing, som en foss. I tillegg hørtes lave frekvenser lavere ut enn de egentlig er. Dette er vel ikke noe jeg må på legevakten med? Det hadde vel vært vondere om trommehinnen hadde sprukket? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Det er vel umulig å svare på slike spørsmål uten å kunne sjekke det rent fysisk. Spesielt hvis ubehaget fortsetter, vil jeg råde å oppsøke lege. Bedre én gang for mye enn én gang for lite. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg vet ikke hva som er mulig, men ville jeg ikke vært døv på øret om trommehinnen hadde sprukket? Om den ikke ar sprukket er et vel ikke noe for legen å gjøre uansett, da er det vel bare å vente. Rett meg om jeg tar feil. Er første gang har har puttet pinner i øret. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Gå til fastlegen din. Få time så fort som mulig. Det tar legen 30 sekunder å ta en titt på øret ditt, og det koster deg kanskje 150 kr i egenandel. Kanskje du ikke føler at det er noe krise nå, men du kan faktisk ha skadet deg selv så det vil bli verre med årene. Hørselen er en av de tingene man burde virkelig ta vare på, det går bare nedover når du blir eldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå