Gå til innhold

Tror jeg fikk et døfødt skjermkort, eller? Trenger hjel, for

Leetrune

Anbefalte innlegg

Alt gjikk som smør på brødskiven helt til jeg skulle skru på skjermen. Null reaksjon. hmm tenkte jeg, kanskje det er skjermkortet. Byttet til det gammle Geforce 2 kortet, det funket ja. Speccs er i siggen. Det rare var at jeg behandlet skjermkortet som en nyfødt unge så JEG har umulig kunne ødelagt det. Viftene osv snurra som den skulle på skjermkortet men det var ikke noe liv ? HEELP :shrug: KJipt viss kortet er defekt da, må sende det til komplett. :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har plugga i straumkontakten på skjermkortet?

Fsb'n står på 100 i biosen sett den til 133.

Tastaturet må du vel sette i windows.

Jepp.. hmm, det var det jeg fryktet et døfødt kort :( Altså, vifta på skjerkortet funker som bare svin. Men jeg får ikke noe skjermbilde. Er det noe som kan være galt, utenom at skjerkotet er helt kuka?
Lenke til kommentar
Det viser at jeg bare har 1,1 istedefor 2,5 mhz pA prossesorn, ossen stiller man til det i bios? kjøss, tastaturet mitt ble engelsk :S

Hæ? Du mener kanskje at CPU'en kjører på 1,1 GHz? Prøv å formulere deg litt bedre, er du snill. CPU'en skal IKKE kjøre på 2,5 GHz. Barton 2500+ kjører normalt på 1830 MHz.

Lenke til kommentar

jeg kjøpte nytt hovedkort, cpu og ram. morterte alt. ved første start alt funka, en pipelyd kom, of asus bildet kom fram, men plutselig så funka ikke Tastaturet. det enesete jeg kunne gjøre var å restarte. da kom problemet, skjermen viser en gul istedenfor en grønn lape, ingentig vises, tastaturmus er ikke aktiv, ingen av lampene på kabinettet er på. men alle viftene er i gang... hva skjer????? jeg prøvde også å restarte BIOS, ved å ta ut jumperen i tre sek, forsatt samme problem... :( :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...