Leetrune Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Alt gjikk som smør på brødskiven helt til jeg skulle skru på skjermen. Null reaksjon. hmm tenkte jeg, kanskje det er skjermkortet. Byttet til det gammle Geforce 2 kortet, det funket ja. Speccs er i siggen. Det rare var at jeg behandlet skjermkortet som en nyfødt unge så JEG har umulig kunne ødelagt det. Viftene osv snurra som den skulle på skjermkortet men det var ikke noe liv ? HEELP KJipt viss kortet er defekt da, må sende det til komplett. :S Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Det viser at jeg bare har 1,1 istedefor 2,5 mhz pA prossesorn, ossen stiller man til det i bios? ******, tastaturet mitt ble engelsk :S Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Du har plugga i straumkontakten på skjermkortet? Fsb'n står på 100 i biosen sett den til 166. Tastaturet må du vel sette i windows. rettelse: Skreiv 133 på fsb... henger litt etter her :oops: Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Du har plugga i straumkontakten på skjermkortet? Fsb'n står på 100 i biosen sett den til 133. Tastaturet må du vel sette i windows. Jepp.. hmm, det var det jeg fryktet et døfødt kort Altså, vifta på skjerkortet funker som bare svin. Men jeg får ikke noe skjermbilde. Er det noe som kan være galt, utenom at skjerkotet er helt kuka? Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Prøv å oppdater til nyeste bios, er visst noen som har problemer med radeon kort i asus a7n8x HK. FSB skal stå på 166, ikke 133. Du har forferdelig mye strømkrevende stasj i den kassa der, hva slags strømforsyning har du? Hva slags skjerm har du? Bruker du DVI eller analog kabel? Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Har en 300 strømforsyning. Takk, sette opp . Bruker en 17 tommer, ikke en flatskjerm. Bruker sånn bvanlig greie viss du skjønner, er ikke så flink med sånn navn og sånt enda Kan du gi meg url til det der oppgraderinga av bios? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Det viser at jeg bare har 1,1 istedefor 2,5 mhz pA prossesorn, ossen stiller man til det i bios? kjøss, tastaturet mitt ble engelsk :S Hæ? Du mener kanskje at CPU'en kjører på 1,1 GHz? Prøv å formulere deg litt bedre, er du snill. CPU'en skal IKKE kjøre på 2,5 GHz. Barton 2500+ kjører normalt på 1830 MHz. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Ikke vær slemm da Desutten har jeg fixa det takket være han mannen der Så kommer du og poster det utrolig idiotiske spørsmælet :-? tissunge. Lenke til kommentar
Logan Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Det er mulig å ordlegge seg Leetrune, uten å bevise for hele verden at man er fjortis. Bare et bitte lite forslag fra min side. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 ok Er bare "litt" frustrert :S :-? Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Vil komplett bruke lang tid på dette da? Kan jeg kreve nytt skjermkort først så kan jeg sende skjermkortet jeg har hær etterpå? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Vell, mine erfaringer med komplett.no's returordning er at dem tar utrolig lang tid. En uke siden jeg sendte inn mitt skjermkort nå, har ikke hørt noenting. Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 300 watt er muligens litt lite, bør vel ha 350. Plukk ut alt du ikke trenger og prøv å starte maskina med bare HK, ram, en HD, floppy og skjermkort. Bør prøve alle løsninger før man begynner på noe reklamasjons mareritt. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 ok, teste nå. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Prøv med ny bios. Prøv hos en kamerat, helst med et annet hovedkort. Virker det ikke da heller er det ødelagt og du får nytt av komplett. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Prøvde det på gammel pcen, funka ikke der ivertfall :S Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Tror jeg erklærer skjerkortet mitt for dødt jeg så sender jeg det inn til komplett. Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Bare husk å ta kontakt med komplett før du sender det tilbake. Vær høflig og saklig, og send pakken på den måten de foretrekker. Det er den enkleste måten å gjøre ditt for at ting skal gå raskt og smertefritt. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Jepp.. men viss de bruker no mye over 1 uke skal jeg ringe og whine hver dag til jeg får kortet. Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 jeg kjøpte nytt hovedkort, cpu og ram. morterte alt. ved første start alt funka, en pipelyd kom, of asus bildet kom fram, men plutselig så funka ikke Tastaturet. det enesete jeg kunne gjøre var å restarte. da kom problemet, skjermen viser en gul istedenfor en grønn lape, ingentig vises, tastaturmus er ikke aktiv, ingen av lampene på kabinettet er på. men alle viftene er i gang... hva skjer????? jeg prøvde også å restarte BIOS, ved å ta ut jumperen i tre sek, forsatt samme problem... :( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå