Tesio Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 jeg skal kjøpe en laptop. Prisen på den er 6000, og frakt kommer på ca. 100 kr. Når jeg legger til et headsett til 200 kr, økes frakten til 200 kr. Hvorfor skjer dette? Er jo utrolig teit.. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Fordi de ikke kan sampakkes, og Komplett fakturerer "reell" frakt. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg er enig i at dette egentlig er utrolig teit. Det hadde sikkert blitt rimeligere frakt om de tok en eske som var litt større enn laptopesken, og puttet laptopesken og headsettet i den. Egentlig litt rart at de ikke gjør det. Du kan jo ringe og spørre om de kan gjøre dette for deg, men det meste av pakking på Komplett er vel rimelig automatisk, så det er ikke sikkert det er mulig. Lenke til kommentar
Tesio Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Sender de kun laptop-esken? Da jeg bestile en laptop fra Dustin, pakket de laptopen i en større eske.. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 De har jo roboter, så vanligvis er det lite sampakking dersom det ikke er veldig mye deler mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå