bjaa Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Hallo! Jeg har ikke diskett stasjon, og så skal jeg flashe bios til mitt Saphire ati radeon 9700 np... Hvordan kan jeg flashe UTEN diskett stasjon? Så har ejg forstått det slik at viss jeg flasher feil, så må jeg bruke et pci kort for å få flasha tilbake til orginal bios...går det ann med det integrerte kortet i Shuttle SB51G istedet for et pci kort? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Du bruker bare cd, vil tro det går med det intigrerte ja, bare du tar ut radeonen... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Du bruker bare cd, vil tro det går med det intigrerte ja, bare du tar ut radeonen... Hvordan bruke den cd? Skjønner ikke helt fremgangsmåten du mener? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Du bruker bare cd, vil tro det går med det intigrerte ja, bare du tar ut radeonen... Hvordan bruke den cd? Skjønner ikke helt fremgangsmåten du mener? hei! du legger bare det du skulle hatt inn på disketten på cden i stedet (atiflash/flashrom og bios). så booter du opp, og flasher. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 ok, da vet jeg det Men så sletta bookmarkene mine seg, så jeg mangler flash'n, vet noen av dere om en flash som funker til kortet mitt? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 ok, da vet jeg det Men så sletta bookmarkene mine seg, så jeg mangler flash'n, vet noen av dere om en flash som funker til kortet mitt? se på siden min -> guider -> Flashing av sapphire radeon 9700 der finner du en guide og link til hva bios jeg brukte osv. håper det hjelper. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Takks kal du ha, men en ting, hvordan finner jeg den gamle/orginale biosen til kortet mitt med hjelp av radedit? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Takks kal du ha, men en ting, hvordan finner jeg den gamle/orginale biosen til kortet mitt med hjelp av radedit? "Current" knappen i Radedit skal gjøre den jobben. men jeg fikk aldri det til å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå