BmOnline Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Erna S i Høyre er en Overdose. Til det norske folk! Ved å lese og se hva Høyre står for, så er det akkurat samme giften som AP. Hvorfor? Jo, fordi Høyre og AP er medlemmer av den samme "rundkjøringen" inne på Stortinget, under navnet Europabevegelsens Stortingsgruppe. For de av dere som ikke har fått dette med dere, de er samme "ulla hele bengen". De gir ikke opp kampen om å få Norge inn under fremmed herredømme, les Adolf Hitlers RIKE, EU. Dette er ikke gode krefter, men en krigsmaskin og en dødsskvadron. Av våre 169 stortingsrepesentanter er ca 150 med på sviket mot Grunnloven og det norske folk. Ja-sidens rebeller respekterer ikke folkets NEI til EU og EØS. Gro enda signerte EU avtalen på øya Korfu, før avstemningen i 1994. Få kastet samtlige som er med i denne landssvikerforeningen, Europabevegelsen- ut av Stortinget, som har forrådt det norske folk ved å arbeide for en skjult agenda. Som er en NY verdensordning bak vår rygg inne i Nasjonalforsamlingen. http://bmonline.no/html/1world.html (En kopi av enverden.no) De har allerede sendt våre soldater i en krig som nordmenn ikke har godkjent. De lager våpen og dreper masse uskyldige individer ute i verden, sist i Libya. 588 bomber traff målene, skrøt Bart Eide, som da var forsvarsminister. Norske F 16. Her kan dere ved selsyn se avstemningen hvor Erna Solberg stemte for å endre Grunnloven. Å endre Grunnloven imot folkets vilje er landssvik, og kan straffes med bøter og fengsel i opptil 8-21 år. Å pakke forræderiet inn i smart jus, gjør ikke brotsverket mindre straffbart, jfr Straffelovens Paragrafer 330 og 83. Folkeaskjonen Mot Eu-medlemskap Støtt Riksrettssaken mot forræderne! Følg min anbefalning om dere ønsker at nordmenn skal ha selvråderett over egne resursser og landområder, STEM NORGESPARTIET- jeg blir selv med på denne operasjonen, slik Grete Faremo bruker å si, men jeg gjør det for landets skyld, ikke min egen! Nå er ikke jeg så viktig her, men at Norgespartiet får hvem som helst inn på Stortinget- og da mener jeg at selveste Steinar Bastesen ville være tusen ganger bedre enn en globalist!! Gå til valgurnene og stem, husk- glem Europabevegelsen og frimurerne! Ikke lån ditt øre til nazistene på Stortinget i dag! http://grunnlovens-v.../html/gift.html BmOnline Endret 29. januar 2013 av BmOnline 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Først må vel Norgespartiet klare å samle nok underskrifter til å kunne still lister ved valget. Så må de faktisk stille liste der vi bor. Her kan dere ved selsyn se avstemningen hvor Erna Solberg stemte for å endre Grunnloven. Eh, nei, det kan jeg ikke. (Tror jeg, jeg vet ikke hva slags syn seler har.) Noe som falt ut når du klippet og limte? Geir 2 Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Først må vel Norgespartiet klare å samle nok underskrifter til å kunne still lister ved valget. Så må de faktisk stille liste der vi bor. Eh, nei, det kan jeg ikke. (Tror jeg, jeg vet ikke hva slags syn seler har.) Noe som falt ut når du klippet og limte? Geir Geir, nå kan man faktisk bare samle ihop 500 underskrifter for hvert fylke til å komme inn på Stortinget. Nå er listeskriving på gang. Ingen er vel overrasket over at Høyre og AP er en diger rundkjøring på stortinget? Men hvis du IKKE ønsker at nordmenn skal eie Norge, da skal du stemme på H og AP. Dvs muslimene, det er deres parti, ikke vårt!! BmOnline 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Geir, nå kan man faktisk bare samle ihop 500 underskrifter for hvert fylke til å komme inn på Stortinget. Nå er listeskriving på gang. Nja. Var det så enkelt så. Underskriftene gir deg rett til å stille liste ved valget. Du skal fortsatt få et betydelig antall stemmer for faktisk å komme inn. Ved siste valg var det vel noe sånt som 10 000 stemmer bak et mandat i hvert av Agderfylkene, der Norgespartiet har sin base. Gitt at det var snaut 60 000 som stemte totalt i Aust-Agder, vil det si at man trenger over 15% av stemmene i fylket. Det er nok litt verre å oppnå enn 500 underskrifter... Geir Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Nå er ikke jeg så viktig her, men at Norgespartiet får hvem som helst inn på Stortinget- og da mener jeg at selveste Steinar Bastesen ville være tusen ganger bedre enn en globalist!! BmOnline Når jeg kom frem til denne biten av salgsbudskapet, knakk bena sammen under meg - mener du dette helt seriøst? Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Når jeg kom frem til denne biten av salgsbudskapet, knakk bena sammen under meg - mener du dette helt seriøst? Joda, det funket. Du skjønner- det er som med Paulus, man vet hva som bor i dem man ønsker å fremsnakke. Men det er ikke populariteten hos lystløgnerne på tinget- jeg ønsker å hylle, tvert om! Bastesen er rene gullklumpen i forhold til drapsmaskinene på dagens storting. Om du knakk ihop, så vet du sikkert ikke årsaken til hvorfor Norge knekker ihop under dagens hollywood-team på stortinget? De skulle sannelig hatt en oscar- hele bengen! Kanskje du tror at globalistene er spiselige? BmOnline Endret 29. januar 2013 av BmOnline Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Nja. Var det så enkelt så. Underskriftene gir deg rett til å stille liste ved valget. Du skal fortsatt få et betydelig antall stemmer for faktisk å komme inn. Ved siste valg var det vel noe sånt som 10 000 stemmer bak et mandat i hvert av Agderfylkene, der Norgespartiet har sin base. Gitt at det var snaut 60 000 som stemte totalt i Aust-Agder, vil det si at man trenger over 15% av stemmene i fylket. Det er nok litt verre å oppnå enn 500 underskrifter... Geir Kanskje det var bedre at Norge bare forsvant i sluket, Geir? Globalistsluken... Ikke noe å bry seg om stupide øst-lendinger? Det er også en strutsemetode mye brukt i oslostan. Det nye partiet De kristne- samlet visst 10.000 underskrifter.. de trengte bare 5000. BmOnline Endret 29. januar 2013 av BmOnline Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Neida, jeg heier på dere jeg. Men jeg stemmer nok ikke på dere. Man skal jo helst stemme på noe man tror på selv... Geir 1 Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Ja-sidens rebeller respekterer ikke folkets NEI til EU og EØS. Gro enda signerte EU avtalen på øya Korfu, før avstemningen i 1994.Neida, hun underskrev forhandlingsresultatet som senere ble stemt over. Men selvsagt kan det mistolkes om man legger godviljen til. Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Av våre 169 stortingsrepesentanter er ca 150 med på sviket mot Grunnloven og det norske folk. Lover endres hele tiden. Hva er det som er så hellig med Grunnloven som gjør at den ikke kan endres? Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Lover endres hele tiden. Hva er det som er så hellig med Grunnloven som gjør at den ikke kan endres? Saken er vel slik at når Grunnloven skal endres, så må det skje i hht paragraf 112 i Grunnloven. Er de ikke oppfylt, så kan man altså ikke påberope seg et folkeflertall så lenge dette ikke er i samsvar med paragraf 112. Det er nemlig laget høye krav mot endringer av Grunnloven, nettopp for å fravriste dillettanter og kuppmakere som vi har sett konturene av i flere tiår- sette den ut av kraft. Nettopp slik EØS avtalen er et virkelig eksempel på. Et kupp, kort og godt. (regjeringer opp igjennom siden 1945). Det er ikke det at den IKKE kan endres, men måten det blir gjort på, at det er gjort i hht loven. Det tviler jeg meget sterkt på at APs globalister har brydd seg så meget med. De har helst sett at Norge forsvant inn i eu-suget i 1994, altså politisk vrangvilje og trass, slik som i en barnehage. Det var da også 2 stemmer for lite etter Grunloven ved voteringen av Eøs i 1993. Det var Kleppe og Sørmo som begge var i FRP som stemte imot. Men det brydde ikke Gro seg om. Professor Frank Aarebrot om Stortingets brudd http://grunnlovens-vektere.com/html/dagbladet.html BmOnline Endret 30. januar 2013 av BmOnline Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Neida, hun underskrev forhandlingsresultatet som senere ble stemt over. Men selvsagt kan det mistolkes om man legger godviljen til. Neida, hun underskrev forhandlingsresultatet som senere ble stemt over. Men selvsagt kan det mistolkes om man legger godviljen til. Neida, hun underskrev forhandlingsresultatet som senere ble stemt over. Men selvsagt kan det mistolkes om man legger godviljen til. Joda, om man legger godviljen til, så er Norge med i EU i dag, mer med enn Sverige, og helt klart best i klassen når det kommer til å innføre EU lov-verket uten stortingets viten. Som pussig nok gjelder over Norsk Lov? Det er bare å notere i margen. EU er en stat, står det i Europabevegelsens dokumenter. Merk deg at USSR la ned sin union og så startet EU i stedet. BmOnline ps: Er det bare en tilfeldighet at http://enverden.no ikke er å finne på serveren hver gang vi får de på "tapetet", Ikke for det, jeg savner dem ikke-. Måtte de viskes ut! Endret 30. januar 2013 av BmOnline Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Du aner ikke hva du snakker om, når det gjelder endring av Grunnloven og hvilke krav som stilles. Du er også helt på bærtur hva gjelder EØS-avtalens forhold til Grunnloven. Ellers er det løgn og svada som vanlig fra den kanten. Triste greier. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Neida, jeg heier på dere jeg. Men jeg stemmer nok ikke på dere. Man skal jo helst stemme på noe man tror på selv... Geir Ja, Geir- globalistene ser vi tydelig ved alle 17. mai feiringene- de har de sløyfene som henger ned i asfalten. De heier også...så du er ikke alene Man pleier å snakke om ulv i fåreklær, men det er jo ikke du- som er en huinngammel hund? Per Borten hadde virkelig greie på disse karene- han fortalte at det ikke var de gode nordmenn som hadde de lengste 17. mai-sløyfene- ja- hadde Borten Moe hadd litt av bestefaren i seg, så skulle det blitt fart på SP. Men så langt har lite skjedd. http://bmonline.no/html/borten.html Endret 30. januar 2013 av BmOnline Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Du aner ikke hva du snakker om, når det gjelder endring av Grunnloven og hvilke krav som stilles. Du er også helt på bærtur hva gjelder EØS-avtalens forhold til Grunnloven. Ellers er det løgn og svada som vanlig fra den kanten. Triste greier. Da får du snakke med Karl Sørmo og Vidar Kleppe. Så kan du lese denne fra en kjent profil: Det er ikke mine ord: http://grunnlovens-v...ortinget_1.html Men jeg kan sannelig gjenta dem. Så kan du tygge på den i natt. Folkvord vet sikkert litt om hva som skjuler seg bak løvene på løvebakken? BmOnline Endret 29. januar 2013 av BmOnline Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Hva i all verden har det med saken å gjøre? Folkvord kommer med fordummende retorikk om "demokratiske rettigheter" som ikke har noe som helst med Grunnloven å gjøre, og snakker om "legitimitet". Du kan gjerne mene at det er uriktig å vedta EØS-avtalen uavhengig av valg, slik som Folkvord gjør, men det er ikke det samme som at det bryter Grunnloven. "Folkesuvereniteten" Folkvord snakker om er ikke den beskyttet av Grunnloven, og eksisterer bare i hans hode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Ved å lese og se hva Høyre står for, så er det akkurat samme giften som AP. Hvorfor? Jo, fordi Høyre og AP er medlemmer av den samme "rundkjøringen" inne på Stortinget, under navnet Europabevegelsens Stortingsgruppe. Nei det er langt fra samme partier. Ap sitter i regjering med to nei partier. Der er mange personer i Ap som er mot norske medlemsskap i EU. Så om du frykter at vi ikke skal bli medlem av EU er det klart smartest å stemme for en fortsatt rødgrønn regjering. Rent teoretisk, om Ap valgte å samarbeide med Høyre, ville vi ha flertall på Stortinget for å melde oss inn i EU, men det ville være selvmord å fremme det nå så lenge nærmere 80 prosent av folket er imot et slikt medlemsskap. I en slik teoretisk konstellasjon, ville Arbeiderpartiet sannsynligvis blitt delt i to på samme måte som Venstre i 1972. Endret 29. januar 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Nei det er langt fra samme partier. Ap sitter i regjering med to nei partier. Der er mange personer i Ap som er mot norske medlemsskap i EU. Så om du frykter at vi ikke skal bli medlem av EU er det klart smartest å stemme for en fortsatt rødgrønn regjering. Rent teoretisk, om Ap valgte å samarbeide med Høyre, ville vi ha flertall på Stortinget for å melde oss inn i EU, men det ville være selvmord å fremme det nå så lenge nærmere 80 prosent av folket er imot et slikt medlemsskap. I en slik teoretisk konstellasjon, ville Arbeiderpartiet sannsynligvis blitt delt i to på samme måte som Venstre i 1972. Rart at du ikke sier det på den korrekte måten? Det har da alltid vært slik her i landet at det har vært et flertall på Stortinget for EU i alle år. Pga Europabevegelsen, så er det bevist. Når partipisken runger i hallen, da legger de ballen død. (Det er frimurerlogens piske) Her ser du navnelisten på samtlige som stemte for å endre Norges Grunnlov i 2008. Vi kommer stadig tilbake til den debatten om vi har et demokrati i Norge? Og hva slags demokrati er det vi har? Det er i hvert fall et meget begrenset demokrati, det samme som de "bombet i hodet" på Gadaffi? Du skal bli slave under dollar, ellers blir det andere boller.. http://grunnlovens-v...tml/grl_75.html http://bmonline.no/f...php?f=43&t=1473 BmOnline ps: Det er ikke langt ifra AP til H, men de vil at du skal tro at det er forskjell på fiken og sjitt!! Men det er sjitt begge deler! Bare les under statuttene til Europabevegelsen her, så har du beviset!!! Det er slik satan lurer folk. Legg merke til at det ikke er noen fattiglemmer, neida, glattpolerte, skolerte og sleipe er de, som skyggen av styggen sjøl. http://bmonline.no/html/eu_69.html De har nemlig rottet seg ihop, bak ryggen på det norske folk Endret 30. januar 2013 av BmOnline Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Men jeg stemmer nok ikke på dere. Man skal jo helst stemme på noe man tror på selv... Vanlig praksis er vel å stemme på den som (troverdig) lover mest goder til en selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå