Leifty Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Har en 3-4 år gammel stasjonær som jeg har pimpet litt opp nylig. Specs nå: i5 3570k Asus Maximus V Formula 12GB DDR3 1600Mhz Ram(Kingston) Kingston HyperX 3K SSD 120GB WD Harddisk 500GB XFX Radeon HD 5870 850W Strømforsyning(Ikke noe spesielt merke) Windows 7 64bit. Så ja.. problemet er at i alle spill jeg har prøvd til nå(wow, mw2,mw3,bf3, HoN) så begynner skjermen å flimre litt og da vet jeg den kommer til å fryse. Jeg kan alt-tab og unngå det, men fryser etter noen sekunder når jeg begynner spillet igjen. Det er ikke bare en liten screenfreeze som ofte andre har, men skjermen blir grå med svarte striper+lyd klikker helt. Er jeg veldig heldig.. så klarer jeg alt-tab vekk fra det og får opp at skjermdriveren har sluttet og virke og har blitt gjenopprettet. Dette har skjedd siden jeg bygde maskinen 4 år siden og mistenker skjermkort...har alltid hatt oppdaterte drivere i håp om å fikse problemet :/ Håper på at noen av dere andre nerder har noen løsninger.. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Har du prøvd med et annet skjermkort eller strømforsyning for å utelukke maskinvarefeil? Har du re-installert Windows ila. disse fire årene? Lenke til kommentar
Leifty Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Har re-installert 2-3 ganger ja.. men har ikke prøvet med annet skjermkort/strømforsyning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå