FuzzFuet Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Hei! Ser ut til at jeg har fått et kabelbrudd i hodetlefonene mine.. Har ingen lyd i venstre øre, har prøvd og vri og bøye på kabelen og prøvd hodelefonene i både Mac'en og mobilen uten forbedring. Siden disse koster litt så vil jeg dra frem loddebolen og prøve å fikse de Vet jeg har prøvd på dette før med fatalt resultat, men det er sikkert nesten 10år siden. Fant ny kabel til under 200kr her: http://www.thomann.de/gb/beyerdynamic_dt_770_pro_ersatzkabel_glatt.htm Noen som har erfaring med dette? Og har noen tips til hvordan jeg skal sprette de opp? Er det sannsynlig det kan vere noe annet en kabelen? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Slenger meg på denne. Med tanke på hvor mye jeg bruker mine dt770 så er det vel bare snakk om tid før det ender i kabelbrudd her også. Har du tenkt tanken om å montere en 3,5mm jack eventuelt en mini XLR kontakt der ledningen går inn i øreklokken så man lett kan bytte ledning om det skjer igjen? Endret 1. februar 2013 av Mr. A Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 Les her. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Sett på denne guiden ja. Dro fram multimetret og sjekka om det var kontakt mellom loddepunktene inni hodetelefonen og 3,5mm phono-pluggen før jeg begynte å lodde av kontaktene, og det var det.. Noe som tyder på at problemet ligger lengre inn en selve kabelen. Endret 10. februar 2013 av RamboEinar Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2013 Har prøvd en ny kabel nå, og samme problemet, det bekrefter det jeg trodde. Noen som vet om jeg kan få fiksa det? Eller er det bare og kaste disse ca 2år gamle hodetelefonene til 1500kr i søppla? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2013 Om du kan lodde litt så trur jeg det er billigere å kjøpe en ny driver fra beyerdynamic. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Får man kjøpt det da? Hvor? Finner ikke stort på siden til Beyerdynamic. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg er faktisk ikke sikker på hvor man får tak i drivere. Du kan høre i hodetelefonofile tråden Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Får prøve det Men fikk endelig spora opp hvor og når jeg kjøpte disse og det var hos komplett.no (09.11.11). Gjeller garantien enda? Er det vert og prøv å få de på garanti tror du? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Garantien gjelder i minimum 2år, så ja. Har du skrudd opp hodetelefonene eller er det noen synlige skader? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Jeg har åpnet de for å få tilgang til å teste kabelen for brudd, men ikke lodda av noe eller klippet av noe. Er bare å klipse sammen igjen (ikke skrudd på noe). De har sikkert et lite merke i plasten akkurat der jeg bruke skrujernet for å få de opp, ellers er de som ny. Endret 20. mars 2013 av RamboEinar Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Tviler på at komplett begynner å pelle av øreputene for å sjekke etter merker, så det er bare å sende de inn da. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 Ser ut til at det ordner seg med reklamasjon Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Fikk de retunert fra komplett.no nå og de funker gull igjen De ble sent inne til rep. hos en servicepartner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå