Lars H. Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg har et Microsoft LifeCam HD 5000 webkamera, og når jeg bruker det på en Dell laptop som kjører Win 7 64bit med i3 prosessor stiger etter en tid prosessorbruken opp mot 100% og alt låser seg omtrent. Men koblet til en eldre Dell desktop som kjører Win XP pro 32bit med Pentium IV prosessor, holder prosessorbruken seg stabilt på et brukbart nivå. Så, - hvor begynner jeg å lete for å løse dette problemet? Jeg har siste firmware for kameraet, og siste versjon drivere for det. Dette er et problem som har dukket opp i den senere tid. Tidligere var det null problem. Lars H. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Det høres egentlig ut som et kodek problem. Muligens har du installert et eller annet program som har skrevet over en kodek med en annen versjon. 1 Lenke til kommentar
Lars H. Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Hva er en"kodek"? Og har du en ide om hvordan jeg løser problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå