Rustymagus Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Morsomt og kreativt gåtespill som passer perfekt til 3DS. Les hele saken Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg gikk fort lei det forrige, og synes det ble for enkelt. Gi oss heller Picross 3D 2. Lenke til kommentar
fleskesvor Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg fullførte det forrige spillet, men er enig i at det ble litt i enkleste laget. Synes i tillegg det er ganske irriterende å bli spurt om jeg ønsker hint for hvert eneste brett. Skal ikke klage for mye med tanke på at spillet bare koster 40 kroner, men det kunne lett ha vært gjort betraktelig bedre. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Kan jeg tolke det dithen at zoomfunksjonen fra Picross DS ikke er tilbake? Den savnet jeg sårt i forrige Picross til 3DS. Gah, så ikke på datoen før jeg kommenterte.... Endret 14. mars 2013 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå