Christoffero89 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Hvis jeg bruker telefonen til surfing en stund blir den varm under frontkameraet. Er dette normalt? Enda varmere om jeg surfer mens den lader og er i trådløs sone med Ipad. Da ble den glovarm Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Min er helt lik, blir også veldig varm ved spilling. Men sånn har flere av min siste mobiler vært, f.eks HTC one x+. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Hva med batteriforbruk? Hadde 98% etter 8 min Facebook og nett er jeg på 93 Editor etter 10 min et jeg på 90.. Endret 29. januar 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Min blir varm av Facebook Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Android kan trekke en del strøm om man ikke tar seg av visse ting. F.eks ha skjermstyrken på maks når det ikke er nødvendig, dårlig kontroll på hvilke apper som kjører i bakgrunnen, unødvendige funksjoner som kommer med telefonen som kjører osv. Hvis jeg husker riktig bruker du Netcom, da er det vel smart å ha tlf kun i 3g-modus når du ikke har 4g-støtte? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 hadde den på 36. Jeg har nå byttet telefonen og får pengene igjen. Det er blir å vente på xperia z:). Jeg har ladet mobile helt opp og reiste til butikken for å bytte ut halvtime tur og var da på 88 prosent strøm og det alt for dårlig. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Hvor mange telefoner har du byttet ut nå egentlig? Hvis du ønsker god batteritid vil ikke xperia z være svaret. 2300 mah er ikke nok for en telefon med 1080p og 5". Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Mistenker det. Får se om det kommer noen spennende mobiler undr messa i februar:). Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Er jo helt normalt at telefoner kan bli varme av surfing / lading / spilling. Har opplevd dette på Samsung galaxy S, Desire S og Sony Xperia arc s, Samsung spica, LG etc.. Endret 29. januar 2013 av Xpi Lenke til kommentar
Aldursil Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 totalt normalt at telefonen blir varm, hatt en desire som ble knallvarm hvis jeg spilte, ingenting å bekymre seg for. mener det uansett er mekanismer som gjør at tlf slår seg av hvis det skulle bli for varmt. dårlig batteritid på denne har jo blitt bemerket på alle tester jeg har lest, så det burde vel ikke komme som noen bombe. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Ikkesant. Er jeg hvertfall på iPhone igjen til det kommer en androidtelefon som oppfyller krava Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå