Gå til innhold

Kamptråd: Reading - Chelsea


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må du dra det opp ytterligere? Jeg sa sorry for det og det har ingenting med hva jeg mener.

 

Det jeg mener Rafa gjør galt er at han benker Ba og Terry. Terry er tydeligvis fit og burde spille. Han er kapteinen vår. Ba og Torres kunne startet sammen, men isteden velger han å bruke Bertrand.

Lenke til kommentar

Terry vet vi rett og slett ingenting om. Han spilte sin første kamp på flere måneder for 3-4 dager siden. Torres er greit så lenge Rafa bytter han ut om han ikke presterer istedet for å vente til det 85. minutt. Starte de sammen er idiotisk da vi endelig kan rullere mellom 2 spisser i et travelt kampprogram istedet for å slite de helt ut.

Lenke til kommentar

Det var virkelig ikke ment som noe negativt mot homser. Det var bare frustrasjon over Benitez og at jeg, dessverre, ordla meg latterlig.

Jeg får inntrykk av at du ikke forstår problemet. At du ikke har noe i mot homser og ikke mener noe negativt om dem er ikke så relevant; i det du bruker et ord som et skjellsord, så gir det automatisk et signal om at det ordet er noe negativt. Når du kaller Benitez en homse, for å få fram din frustrasjon, så betyr det automatisk at å være homse er noe negativt. Da kan du ikke si "ja men jeg mente ikke noe negativt om homser", det gir rett og slett ikke mening. Med andre ord: Slutt å bruke homse som skjellsord. Og slutt å bruke jøde, neger og lignende i samme slengen. Hvis du ikke faktisk har noe i mot dem, så gir det ikke mening å bruke det som skjellsord, og om (og i grunn uavhengig av om) du faktisk har det: Rasisme og diskriminering er ikke tillatt på forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...