Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Liverpool


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Har en vond følelse før denne, og tror dessverre Arsenal vinner med god margin. Noe annet hadde nesten blitt for godt til å være sant.

 

Vi kommer garantert til å bli pisset på av farten i laget deres. Forsvaret vårt er så ekstremt dårlig at vi slipper inn minst 2 per kamp. Holder ikke League 1 nivå engang.

 

Beste vi kan håpe på er uavgjort. 2-2 eller 3-3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Litt mer kvalitet i Pool enn i Wh. Selv Brighton scorte 2 på oss.

 

Vi slapp inn tre mål mot Oldham…

 

robbohuyton

The team for tonight is rumoured to be Reina, Wisdom, Agger, Carra, Johnson, Henderson, Gerrard, Lucas, Downing, Suarez and Sturridge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Håper virkelig Carra spiller.

 

Det gjør han nok. Han var god mot Norwich, og Skrtel spilte mot Oldham, så jeg regner med at den lagoppstillingen der stemmer. Synd dersom Enrique ikke er fit for fight ennå. Wisdom har hatt en nedadgående kurve den siste tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15
Official - Liverpool: Reina, Johnson, Agger, Carragher, Wisdom, Lucas, Gerrard, Henderson, Downing, Suarez, Sturridge.

 

Meh…

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Sålenge coates og Robinson held seg utanfor laget er eg ganske nøgd. Har faktisk trua på ein jevn kamp idag. Blir nok spissane som kjem til å utgjera forskjellen.

 

Eg fryktar Giroud og Walcott som er i form for tida. Men me har Suarez, og han er i form og. Så spennande, virkelig!

Lenke til kommentar

Arsenal.com ‏@Arsenal

Arsenal team: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Ramsey, Wilshere, Cazorla, Walcott, Podolski, Giroud #AFCvLFC

 

Arsenal.com ‏@Arsenal

Arsenal subs: Mannone, Koscielny, Jenkinson, Santos, Diaby, Oxlade-Chamberlain, Rosicky #AFCvLFC

 

Professoren kom først ja.

Endret av Payung
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...