Schweigaard Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Tror Arsenal tar denne greit. 2-0. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Liverpool har vel fortsatt ikke slått et lag over seg på tabellen? Må være trist å følge den klubben per dags dato. Trist og trist fru blom. Spør du meg er det aldri trist å følge klubben... Men dere ManUtd-supportere har kanskje mistet litt av gangsynet etter all suksessen SAF har levert. Man kan ikke forvente å være i toppen hele tiden, og spesielt ikke sånn som nå da FFP er ikke-eksisterende. Si hva dere vil, men Liverpool har tross dårlig poengfangst mot de over dem på tabellen, spilt bra mot dem. Den eneste kampen jeg kan komme på jeg var misfornøyd med spillet var mot nettopp Arsenal på Anfield. Ontopic; Denne kampen har jeg sett frem til veldig lenge. Dette er en 'make it or break it' situasjon. Taper vi tror jeg det er game over for vår del mtp 4.plassen. Med uavgjort blir det ekstremt vanskelig, men mulig, og med seier vil vi ligge greit ann til å kapre 4.plassen i sluttspurten. EDIT; OG JA! JEG FRYKTER THEO WALCOTT! DAMN HAN ER GOD! Endret 29. januar 2013 av 640509-040147 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Enten vinner Arsenal med mange mål eller taper 0-3. Håper Giroud starter på topp med Poldi og Walcott på kantene. Diaby, Jack og Caz på midtbanen. Book it. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Reina wisdom carragher agger johnson henderson lucas gerrard sturridge suarez downing Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) WS Sagna Vermaelen Mertesacker Gibbs Diaby Ramsey Wilshere Walcott ! Giroud Podolski Setter ut Cazorla, synes ikke han har vært veldig god de siste kampene. Vil heller ha en målkåt tysker på kanten. Ramsey fortjener også sjansen fra start etter å ha vært god i det siste. Men tviler på at Wenger setter ut Cazorla. Wenger begynner å få et luksusproblem! PS: Setter et utropstegn bak Walcott, da jeg tror han får en kjempematch Endret 30. januar 2013 av arsenalfan Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Blir en ny match hvor Diaby strør feilpasninger og gjør taktiske feil. Men faen heller, det er Liverpool vi snakker om, med Henderson, Wisdom og Downing. 2-0. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Blir en ny match hvor Diaby strør feilpasninger og gjør taktiske feil. Men faen heller, det er Liverpool vi snakker om, med Henderson, Wisdom og Downing. 2-0. Godt mulig han sender noen feilpasninger, men vi trenger en slik type spiller på midtbanen. De andre er litt for like. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Blir garantert uavgjort, bare fpr at jeg skal irritere meg over noe. Blir en ny match hvor Diaby strør feilpasninger og gjør taktiske feil. Men faen heller, det er Liverpool vi snakker om, med Henderson, Wisdom og Downing. 2-0. ? Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Vi trenger helt klart en som innehar litt størrelse, men Diaby burde ikke være i nærheten av en klubb som har ambisjoner om topp 4 i PL og spill i CL. Jeg har tenkt litt Nathalie, og konkluderer med at Liverpool skal slås 5 av 5 ganger. I alle fall hjemme. Endret 30. januar 2013 av theHerd Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Gi gutten en sjanse da! Han har jo fått ødelagt så fryktelig mye med skader. Diaby sitt toppnivå er mer enn bra nok for en klubb med ambisjoner, bare så synd at han har vært så ustabil. Får bare håpe han holder seg skadefri så han kan komme i 100% kampform... Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Han har fått mer enn nok sjanser, ville vært en god spiller uten skadene, men det er seriøst på tide å slutte å drive veldedighet. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hvor mange sjanser fikk Van Persie? Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Haha greit, ser fram til den dagen Diaby blir stjernespiller. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Det sa vel de fleste om Van Persie også.... Bare Wenger som hadde trua på han. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Denne kampen er nødt til å ende uavgjort eller med tap! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har en vond følelse før denne, og tror dessverre Arsenal vinner med god margin. Noe annet hadde nesten blitt for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=yWXDHb7Xl5k Lenke til kommentar
Payung Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Blir nok en jevn og åpen kamp. 2-1 til Arsenal til slutt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Dette blir en kamp der det laget som har dagen blir vinneren, og jeg tror fort det kan bli mange mål. Begge lag lekker bakover så kan bli både glede og frustrasjon i en og samme match. Noe man begynner å få god trening i denne sesongen. Laget jeg håper vi stiller: Szczesny – Sagna – Koscielny – Vermaelen – Gibbs – Ramsey – Wilshere – Cazorla – Podolski – Walcott – Giroud Endret 30. januar 2013 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå