Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Liverpool


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liverpool har vel fortsatt ikke slått et lag over seg på tabellen? Må være trist å følge den klubben per dags dato.

 

Trist og trist fru blom. Spør du meg er det aldri trist å følge klubben... Men dere ManUtd-supportere har kanskje mistet litt av gangsynet etter all suksessen SAF har levert. Man kan ikke forvente å være i toppen hele tiden, og spesielt ikke sånn som nå da FFP er ikke-eksisterende. Si hva dere vil, men Liverpool har tross dårlig poengfangst mot de over dem på tabellen, spilt bra mot dem. Den eneste kampen jeg kan komme på jeg var misfornøyd med spillet var mot nettopp Arsenal på Anfield.

 

Ontopic; Denne kampen har jeg sett frem til veldig lenge. Dette er en 'make it or break it' situasjon. Taper vi tror jeg det er game over for vår del mtp 4.plassen. Med uavgjort blir det ekstremt vanskelig, men mulig, og med seier vil vi ligge greit ann til å kapre 4.plassen i sluttspurten.

 

EDIT; OG JA! JEG FRYKTER THEO WALCOTT! DAMN HAN ER GOD!

Endret av 640509-040147
  • Liker 1
Lenke til kommentar

WS

Sagna Vermaelen Mertesacker Gibbs

Diaby Ramsey

Wilshere

Walcott ! Giroud Podolski

 

Setter ut Cazorla, synes ikke han har vært veldig god de siste kampene. Vil heller ha en målkåt tysker på kanten. Ramsey fortjener også sjansen fra start etter å ha vært god i det siste.

Men tviler på at Wenger setter ut Cazorla. Wenger begynner å få et luksusproblem!

 

PS: Setter et utropstegn bak Walcott, da jeg tror han får en kjempematch :)

Endret av arsenalfan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Blir garantert uavgjort, bare fpr at jeg skal irritere meg over noe.

 

Blir en ny match hvor Diaby strør feilpasninger og gjør taktiske feil. Men faen heller, det er Liverpool vi snakker om, med Henderson, Wisdom og Downing. 2-0.

 

?

Lenke til kommentar

Vi trenger helt klart en som innehar litt størrelse, men Diaby burde ikke være i nærheten av en klubb som har ambisjoner om topp 4 i PL og spill i CL.

 

Jeg har tenkt litt Nathalie, og konkluderer med at Liverpool skal slås 5 av 5 ganger. I alle fall hjemme.

Endret av theHerd
Lenke til kommentar

Dette blir en kamp der det laget som har dagen blir vinneren, og jeg tror fort det kan bli mange mål.

Begge lag lekker bakover så kan bli både glede og frustrasjon i en og samme match. Noe man begynner å få god trening i denne sesongen.

 

Laget jeg håper vi stiller:

Szczesny – Sagna – Koscielny – Vermaelen – Gibbs – Ramsey – Wilshere – Cazorla – Podolski – Walcott – Giroud

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...