Latias Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 QPR har blitt vanskeligere å slå dog, tror ikke det er tilfeldig at verken Chelsea, Spurs eller City har klart å ta full pott. Ingen av de scoret et mål engang, never mind full pott. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Selv om Cesar skal ha mye av æren Emils, så er det ingen tvil om det jobbes mye hardere (og bedre) under 'arry. Jobbes knallhardt, merkelig nok. Jepp filming av Remy. Cred til dere som så det med en gang. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Selv om Cesar skal ha mye av æren Emils, så er det ingen tvil om det jobbes mye hardere (og bedre) under 'arry. Jobbes knallhardt, merkelig nok. Det er noe jævla dritt. For QPR og Anton burde ned fra PL. Tipper QPR rykker ned. Jeg kan ikke se hvilket lag som evt. skal rykke ned isteden for. Da Stoke er nesten usannsynlig å håpe på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Det er noe jævla dritt. For QPR og Anton burde ned fra PL. Okei? Anton er i Bursaspor. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Det har jeg ikke fått med meg. Da blir det kake Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Tror det bare er på lån da. Men 'Arry virker uansett ikke å være noen stor fan av Anton, så han finner seg sikkert en annen klubb neste sesong. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Han er ikke god nok uansett. Kanskje til Blue Square. Endret 29. januar 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå