Gå til innhold

Kamptråd: Aston Villa - Newcastle

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

Aston Villa - Newcastle

Premier League.

29-01-2013, 20:45. Villa Park.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

To desperate lag som er ute etter poeng, i tillegg til at Newcastle enda ikke har vunnet en kamp på bortebane. Skjer forhåpentligvis i dag. De nye signeringene har gitt meg et personlig løft, så jeg spår noe så dristig som at Newcastle vinner i dag. Er forberedt på å bli skuffet.

Håper på denne lagoppstillingen (copyright Video Girl):

Krul

Debuchy - Mbiwa - Coloccini - Santon

Anita - Sissoko

Cabaye

Gouffran - Cisse - Marveaux

Men med tanke på Alan Pardew's håpløse valg til tider, så blir jeg ikke overrasket om vi får se denne:

Krul

Debuchy - S. Taylor - Coloccini - Santon

Anita - Sissoko

Ameobi - Cabaye - Jonas

Cisse

Ameobi på ving er jo en slager i følge Pardew. Gouffran kommer inn for Ameobi i det 70. minutt. Jonas har klippekort, uansett hvor god Marveaux måtte være.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ifølge NUFC har Cisse fått seg en påkjenning på trening, men er forhåpentlig klar for kamp i dag. Hvis han derimot ikke blir klar, så vil jeg se Gouffran på topp, i stedet for Ameobi.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

#NUFC (4-2-3-1) Krul; Debuchy, S.Taylor, Coloccini ©, Santon; Perch, Cabaye; Gouffran, Sissoko, Gutierrez; Cisse.

#NUFC substitutes: Harper, Yanga-Mbiwa, Williamson, Bigirimana, Anita, Sammy Ameobi, Shola Ameobi.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Forstår ikke helt hvorfor Perch prioriteres foran Anita spesielt, og Bigi. Begge de to synes jeg har vært meget positiv denne sesongen. Marveaux fikk en liten skade på trening.

Edit: Ellers liker jeg den offensive formasjonen. Ville likevel likt å sett Haidara på benken i tilfelle skade. Williamson har man jo ikke bruk for nå som Mbiwa er med i troppen.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Spent nå. Noen som har lagoppstillingen?

#NUFC (4-2-3-1) Krul; Debuchy, S.Taylor, Coloccini ©, Santon; Perch, Cabaye; Gouffran, Sissoko, Gutierrez; Cisse.

#NUFC substitutes: Harper, Yanga-Mbiwa, Williamson, Bigirimana, Anita, Sammy Ameobi, Shola Ameobi.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Sissoko ser ut som en større og høyere versjon av Tiote. Noen som for øvrig vet om kommentatoren uttaler navnet riktig? "Sisokko"

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...