EinarEriksen Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Selskapet Adamant Technologies vil lansere et iPhone-tilbehør som merker om du har dårlig ånde. ? iPhone vil kunne lukte deg om to år Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Ser for meg dette i kombinasjon med Siri: "You have bad breath.", kanskje også i kombo med GPS som viser deg veien til nærmeste sted der du kan få tak i tyggegummi / munnspray. Endret 29. januar 2013 av malmern 1 Lenke til kommentar
buchead Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Sikkert kjekt hvis man kan lukte om partneren er brunstig Lenke til kommentar
vegham Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Sikkert kjekt hvis man kan lukte om partneren er brunstig Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg sliter ofte med litt ånde når jeg kutter, uansett hvor mange ganger om dagen jeg pusser tenner, pusser tunge, bruker munnskyll, tygger tyggegummi osv. så da har man jo endelig en praktisk unskyldning for å kjøpe seg ny telefon. Bare håper det kommer til andre plattformer også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg