Foralltid Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Hei! Er i virkelig dårlig form nå.. Ligger kræsja ned i senga med smerter. Spiste veldig mye mat i dag blant annet bønner som er veeeldig fiberrike. Nå har jeg fått skikkelig problemer med magen og det er en konstant smerte som juler meg opp. Noen som har råd? SÅ vidt jeg vet har jeg ikke noe reseptfrie legemidler mot dette liggende. TAR i mot ALT nå.. uff. takk for svar Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Disse luft smertene er som vanlig på grunn av usunn diett fra 4 dager, men siden dette er internett tør jeg ikke si det og visst det varer lengre en 24 timer dra til lege Lenke til kommentar
Ms J Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Luften bør vel ut! Drikk brus m masse kullsyre, rap og promp alt du kan Triks for å prompe kan jeg ikke, innbiller meg bare at det er bra. Samarin, druesukker og sånt kan kanskje hjelpe? God bedring! Lenke til kommentar
Foralltid Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Ja har spist mye usunt og masse mat med fiber. Kastet nettopp opp ganske forventet egentlig, jævlig følelse. To ganger og har forsatt vondt i magen.... Lenke til kommentar
jant90 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 sett deg på dass og masser tarmen, vær helt slapp i magemusklene og hender inn mot tarmen fra alle vinkler. Har du mye luft/diare vil du høre masse lyder(betyr at det rører på seg) og du vill kjenne press vet utgangen og det vil flomme ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå