Kutler Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 . Søkte på forumet, fant ingenting... Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Om produktet ikke virker som beskrevet: Ja Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Vel, GPS er jo en del av flere funksjoner i en "pakke", og når det ikke fungerer, så fungerer det jo ikke. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Spørsmålet er vel om GPSen faktisk ikke fungerer, eller du bare er misfornøyd med den. Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Vel, jeg har forsøkt den ute i friluft i to timer, og latt den ligge på lading (i flere timer) med GPS påslått i et navigasjonsprogram, den prøver for harde livet å finne noen satelitter, men den klarer det ikke. Jeg har forstått det slik at det er best å la den ha fri sikt mot himmelen og slikt, men jeg kan jo ikke bruke den ute hele tiden da batteriet vil bli spist opp. Jeg husker ikke sist det virket, det kan være lenge siden jeg forsøkte det. Det er jo en liten forskjell på at noe ikke fungerer og å ikke være fornøyd med det. Hva skulle jeg være misfornøyd med, når det ikke virker? Endret 29. januar 2013 av Skoony Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Prøv med en reset to factory defaults, og prøv igjen. Dersom det ikke funker da, bytt den. Endret 29. januar 2013 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg husker ikke sist det virket, det kan være lenge siden jeg forsøkte det. Det er jo en liten forskjell på at noe ikke fungerer og å ikke være fornøyd med det. Hva skulle jeg være misfornøyd med, når det ikke virker? Selvfølgelig kan du reklamere på en telefon hvis gps'en ikke fungerer. Skulle bare mangle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå