fredderen Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Om det er snakk om 35mm eller 120mm sorthvitt vil du i det lengre løp være tjent med å fremkalle selv. Du vil kunne få alt du trenger til under 1000 lappen. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Om det er snakk om 35mm eller 120mm sorthvitt vil du i det lengre løp være tjent med å fremkalle selv. Du vil kunne få alt du trenger til under 1000 lappen. har ikke plass, bor på 31kvm ca og har ikke lyst å stinke opp leiligheten, badet får jeg så vidt plass til meg selv.. Vurderte å melde meg inn i http://fotoklubben.no/bli-medlem/ men vil jo helst ha en grei innføring i hvordan ting der skal brukes :/ betaler idag 85pr rull med 35mm, de er flinke der.Men 85 er for dyrt i mine øyne.. Endret 29. januar 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
3G Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Den klubben må vel være noe å hygge seg med foto i? Takk for linken. Johs Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Den klubben må vel være noe å hygge seg med foto i? Takk for linken. Johs virker sånn skal sende de mail om man kan få en innføring i hvordan ting skal brukes etc , ,mulig jeg blir medlem der Endret 29. januar 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 De har "mørkeromstirsdag" hver tirsdag. Møt opp på Chateau Neuf i 19-tida og be vakta hjelpe deg med å finne dem. Mørkerommet er gigantisk og du får hjelp bare du gidder å spørre. Veldig hyggelige folk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå