Gå til innhold

Bang & Olufsen høytallere, pris?

Anbefalte innlegg

Hei !

Har et par Bang & Olufsen høytallere, velfungerende og i god stand! Fint og kult design! Ser ganske nye ut så jeg hadde faktisk ikke tippet at de var fra slutten av 80 tallet starten av 90 tallet! Har ikke bilde av de akkurat nå, men skal få tak i sånn i nærmeste fremtid.

Lurer litt på hvordan markedet er for slike høytallere som er såppas "gamle", likevel god lyd i de og veldig fine å se på så de passer inn i en nymoderne stue etter min mening. Og hva ligger prisen sånn ca på de?

Hvis jeg får litt tilbakemeldinger på det skal jeg få lagt ut bilde her. På et vis.

Takk!

Endret av sûkkerspïnnpåpïnne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Treffer du riktig person får du kanskje opp mot 1 500 kroner. Noe særlig mer ville jeg ikke satset på.

(Men - du må vurdere hvorvidt en rask handel har en verdi eller ikke. Selger du for en tusenlapp forsvinner de antakeligvis fortere).

De ble omsatt for rundt 150 euro i Tyskland, det skulle fint bli oversatt til ca 1 500 i Norge.

Lenke til kommentar

Treffer du riktig person får du kanskje opp mot 1 500 kroner. Noe særlig mer ville jeg ikke satset på.

(Men - du må vurdere hvorvidt en rask handel har en verdi eller ikke. Selger du for en tusenlapp forsvinner de antakeligvis fortere).

De ble omsatt for rundt 150 euro i Tyskland, det skulle fint bli oversatt til ca 1 500 i Norge.

Takk for svar! Er dette per stykk eller er det for begge? Kanskje litt teit, men synes det er noe kjedelig å selge de for mindre enn de er verdt evt. Men ja, er jo mest pga plass at de skal bort. Så og få de unna fort er ingen dum idé. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...