lur4d Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Som emnetittelen sier...hvor i alle dager skal jeg reise? Har lyst til å oppleve nye, spennende ting. Sikter ikke akkurat på en fyllatur til Magaluf da, no offence. Ting som utvider horisonten, får meg til å se med et annet perspektiv, kanskje? Har egentlig aldri reist noe særlig. Bortsett fra klasseturen med Hvite Busser så har jeg vel ikke vært uttafor Norge og Sverige. Litt soulsearching kanskje? Kom med erfaringer, tips, kanskje din drømmereise? Lenke til kommentar
sûkkerspïnnpåpïnne Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Er ikke begeistret for solferier hvor jeg er nødt for å leve på stranden, bade og drikke paraplydrinker hele tiden. Selv har jeg lyst til å reise til jungelen i Amazonas, eller dra på safari et sted i afrika og se nesehorn, løver, tigere osv. Møte mennesker som lever i en helt annen verden enn oss på en måte.. Ellers har du jo litt spennende land som f.eks Japan Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hva med en tur til Nepal, der du går rundt Annapurna? En av de virkelige klassikerne blant fotturer. 1 Lenke til kommentar
KET Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Sør-Amerika er veldig spennende! Nå spørs det helt hvor lenge du skal reise, men Peru har mye å by på. Jeg gikk Inka Trail til Machu Picchu og det var en helt utrolig tur. Landet har mange muligheter, flotte fjell og fjellbyer, regnskogen Amazonas og en fin kyst. Uendelige muligheter. Nabolandet Bolivia er også flott. Naturen der er noe av det fineste jeg har sett. Saltørkenen Uyuni er et stort høydepunkt. Mange fine fjellandsbyer i Bolivia. Har også vært i Namibia på frivillig arbeid med dyr. Var på et wildlife resort som heter Harnas, det var noe av det beste jeg har vært med på! Du lærer utrolig mye om deg selv og dyrene. Verdens beste opplevelse:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå