t_olsen_82 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 etter at msn er fjernet fra min pc savner jeg veldig et varsel om at jeg får mail i hotmailen min. noen som vet om noen programmer jeg kan legge inn for å på et varsel? en type direkte link til mailen min?? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hvis du bruker Google Chrome eller FireFox så har de tillegg/utvidelser/plugins/apps (alt ett hva du kaller dem) som kan gjøre dette for deg i nettleseren. Tror kanskje slike har kommet til Internet Explorer også, uten å være sikker. Hvis ikke må du ha en e-post klient som Outlook, Outlook Express(gratis i Microsoft Essentials sammen med MovieMaker, Messenger etc.) eller Mozilla Thunderbird. Ellers så kan du vel også synce mailen din på mobilen? Finnes drøssevis med apps til å gjøre det der... Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 opera har jo også mailleser med varsel i nettleseren... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Du kan vel fremdeles bruke Windows Live Mail? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå