Valiient Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Heyoo Har tenkt til og sett dioder i ''føttene'' på 500r'en min, har tenkt på det en stund, og endelig har jeg giddi og starta med det. Det er 12v dioder, så jeg lurte på om jeg kunne koble de i en molex kontakt? Har også tenkt til og sette på en form for lysbryter, har ''lekt'' meg litt med strøm ogsånn før, så det skal ikke være noe problem. Unnskyld for at det ble noe rotette. Mvh Valiient Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Er det ikke mulig å sette dem i serie med resten av lysorgelet på dette kabinettet. Lysbryteren er jo allerede der. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Bare å sette på molex. Husk å sette riktig polaritet, ellers blir det kluss. Du kan fint paralellkoble flere dioder på én molex (gul=+12V, sort=gnd). Lenke til kommentar
Valiient Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Har dere noen forslag på hvor man kan kjøpe dioder? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Clas, biltema eller elfa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå