Gå til innhold

Hvordan klarer ditt skjermkort Crysis 3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I den testen så ble det kun brukt 6xx serien som jeg ikke har. Ifølge den testen klarer ikke pcen min dra spillet og pcen min er allerede utdatert :D

På tide med en ny PC dette året!

Når spillet blir sluppet så kommer det nok noe opp hvordan et GTX 580 kort yter i Crysis 3

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Har gtx670, og spilte betaen på rundt 40-50 fps, uten beta driverene. Men er der bare jeg som ikke syntes grafikken var så rå? satte alt på Ultra, men følte liksom ikke at det så ut som på trailerene ? + at det lyste rundt gresset og buskene noen ganger, som gjorde at det så usskarpt ut... ikke vet jeg, kan ha vært bug/ glitch.

Lenke til kommentar

Over 110 fps med GTX580 med alt på High og post processing på low (Gjør bare bildet blurry men stjeler masse kraft fra skjermkortet). Jeg ble rimelig imponert over grafikken ihvertfall.

Grunnen til at grafikken kan se utydelig ut er post processing og at dere ikke har slått av motion blur i spillet. Er noe sånt som r_motionblur i konsoll.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Altså, nå er nok ikke enginen så sykt mye annerledes en i 2'ern. Men jeg vil tro at de ikke har lagt in DX11 (Eller har de? Jeg har ikke prøvd betaen enda) og at de ikke har high-res textures. Jeg kunne ihvertfall kjøre alt makset med DX11 på, med rundt 50-60fps med mitt 680 fra Asus. Uten DX11 glir det flytende. Har ikke testa high-res enda da...

Edit 60-70 fps, sjekka nuh.

Endret av Sulphuras
Lenke til kommentar

Prøvde å spille det men fikk veldig dårlig FPS, vet egentlig ikke hvorfor. Har GTX 680 kort. Men må ned på medium uten Vsync for å ha en grei FPS. Kjører spill som BF3 på ultra med 60 fps så føler det er noe som må være feil.

Lastet ned aller siste driver? Både Nvidia og AMD har lansert nye drivere som fikser FPS-droppen i Crysis 3 betydelig.

Lenke til kommentar

Lastet ned aller siste driver? Både Nvidia og AMD har lansert nye drivere som fikser FPS-droppen i Crysis 3 betydelig.

Eg lastet en en driver i går formiddag, regner med det er denne som skal fikse dette. 310.96 om eg ikke husker feil, mulig det var 311.96. Var ,96 i slutten mener eg

Lenke til kommentar

Eg lastet en en driver i går formiddag, regner med det er denne som skal fikse dette. 310.96 om eg ikke husker feil, mulig det var 311.96. Var ,96 i slutten mener eg

Aller siste er 313.96

"This is the recommended GeForce driver for the Crysis 3 Multiplayer Open Beta. It delivers a smoother gaming experience, and boosts SLI performance by up to 65%."

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar

Aller siste er 313.96

"This is the recommended GeForce driver for the Crysis 3 Multiplayer Open Beta. It delivers a smoother gaming experience, and boosts SLI performance by up to 65%."

Det var denne eg lastet ned, sitter på en annen pc nå, men ganske sikker på at det er denne. Så i info at GTX 680 var ikke med der. Regner med at denne gjelder like mye for denne som for resten av kortene. Har også Icore 5 2500k, kan det kanskje være den som begynner å bli litt dårlig? Har hatt den samme Cpu i mange år nå

Lenke til kommentar

Det var denne eg lastet ned, sitter på en annen pc nå, men ganske sikker på at det er denne. Så i info at GTX 680 var ikke med der. Regner med at denne gjelder like mye for denne som for resten av kortene. Har også Icore 5 2500k, kan det kanskje være den som begynner å bli litt dårlig? Har hatt den samme Cpu i mange år nå

i5-2500k? Det skal holde. Får selv 100 FPS (High Settings) med i7-3770k og 7950. 7950 og 680 er vel omtrent på samme ytelsesnivå (?) Og Crysis 3 skal jo ikke være så forferdelig cpu-krevende, så det er jo rart at du får dårlig FPS. Men nå er jo også Crysis 3 i beta, så det blir nok ordentlig optimalisert når det kommer ut.

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar

Intel i5 2500k er ikke dårlig. Regner med du har overklokket den, siden du har kjøpt utgaven med ulåst multiplikator?

Lenke til kommentar

Intel i5 2500k er ikke dårlig. Regner med du har overklokket den, siden du har kjøpt utgaven med ulåst multiplikator?

Hehe, nei. Ikke gjort noe som helst med den. Har liksom ikke vært nødvendig. Kanskje eg skal få fingeren ut å gjøre det en dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...