Zeelot Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hei! Jeg er en mann på 22år som de siste tre ukene har slitt med ticks/leamus under øyet. Har google litt rundt, men har ikke funnet noe behandling. Bortsett fra en som skrev at det settes botox i veldig spessielle tilfeller. Noen som vet hvor lenge dette kan vare? Er sykt irriterende. Blir ukomfortabel i sosiale sammenhenger selvom ingen har sagt at de legger merke til det. Har hørt det kan skyldes stress. Men, jeg lever veldig avslappet om dagen. Så jeg kan ikke forstå det. Noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre? Vurderer å gå til legen, men jeg har en misstanke om at han ikke kommer til lå si så mye Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Har hatt det selv, men det forsvant etter en stund. Du trenger ihvertfall ikke å gå til legen. Det kommer og går, noen ganger kommer det aldri tilbake. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) - Endret 29. september 2017 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Sannsynlilgheten for at det er parasitter er vel ganske lav da dette er et ganske vanlig problem. Selenmangel kan gi disse symptomene, og en del mener det er magnesium og c-vitamin. Du kan jo prøve å ta litt vitaminer og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå