Gå til innhold

Kjip XP-oppstart...

Anbefalte innlegg

Har et aldri så lite problem med oppstarten:

Alt går etter manus til jeg får opp skrivebordet. Da slutter pcen å jobbe i ca 2 minutter og jeg får ikke kjørt noen programmer. Etter 2 minutter begynner den plutselig å jobbe igjen og gjør seg på en måte ferdig med resten (dvs at ikonene nederst til høyre kommer til syne ol). Etter dette fungerer pcen normalt. Har sammenlignet oversikten over "processes", og jeg trur det kanskje kan ha noe med norton avirus2k3 å gjøre. Men er lagt fra sikker. har prøvd å dissable alt av autoprotect ol, men det hjelper ikke.

Så er spørsmålet: noen som vet om en annen løsning på dette problemet enn å formatere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det virker som det er noe av det samme jeg har opplevd etter noen installasjoner av XP..

Grunnen er at brukeren ikke blir skikkelig logget inn ved oppstarten. Dersom du åpner oppgavebehandlingen ved oppstarten (CTRL+ALT+DEL) og velger brukere, står brukernavnet ditt der?

Dersom det ikke gjør det har jeg erfart at dette problemet vil forsvinne etter en stund (etter en rekke oppstarter). Aner ikke hva som er galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...