jææke Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hei jeg har lyst til å gå opp i vekt og trenger derfor en mat plan. Jeg er ca 180 cm høy og veier litt over 70 kg og trener 3-5 ganger i uken. Kickboksing, styrke og kondisjon i samme opplegg. Nå trenger jeg 2750 kcal for å holde vekten, men vil opp i 75 kg og da trenger jeg 3393 kcal for å gå opp til det. Regnet ut på diett.no. Jeg har lyst på et mat opplegg med 5 måltider, frokost, lunsj, mellommåltid, middag og kveldsmat/ettertrenings mat. Også hadde jeg tenkt til å begynne med kreatin og protein shake etter trening/middag. Tenkt ca matplan for 1 til 2 månder. Så hvis noen har eller kan anbefale noe for meg hadde det vært til stor hjelp Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Havregryn, melk, kjøtt, grønnsaker. Tada! Lenke til kommentar
jææke Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Havregryn, melk, kjøtt, grønnsaker. Tada! Tenkte litt mer planlegging.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Kan du ikke bare lage et opplegg selv? Du vet best hva du selv liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå