Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Noen som vet hva faen hornbriller er? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Et kjapt google-søk svarer på spørsmålet ditt. Det er Horn-rimmed glasses du tenker på ikkesant? Tenker tilbake til da Heroes gikk på TV Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Helt vanlige briller med litt tupper i hjørnene som folk liker nå til dags, spør du meg er det ikke så fint Edit: haha, likt bilde, vi er i alle fall enige Endret 28. januar 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Et kjapt google-søk svarer på spørsmålet ditt. Det er Horn-rimmed glasses du tenker på ikkesant? Tenker tilbake til da Heroes gikk på TV Takk for (kjapt) svar. Du er sikker på at dette er hornbriller? Virker sånn, i hvert fall. Denne typen: Hei, du. Skrev ikke Calvinator før deg? Så at du endret emnetittelen min, forresten. Har lagt merke til at du har gjort det flere ganger i dag. Skal skjerpe meg. Men takk for svar. Endret 28. januar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hei, du. Skrev ikke Calvinator før deg? Så at du endret emnetittelen min, forresten. Har lagt merke til at du har gjort det flere ganger i dag. Skal skjerpe meg. Men takk for svar. Nei, jeg var først! \o/Gadd forresten ikke kommentere emnetittelen siden du sikkert skjønte hvorfor den var endret. Å endre emnetitler er vel den modereringen vi gjør mest. En god regel er at man skal skjønne akkurat hva tråden handler om uten å gå inn i den. Da er "Hornbriller" litt lite spesifikt. Men no worries. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Helt vanlige briller med litt tupper i hjørnene som folk liker nå til dags, spør du meg er det ikke så fint Eventuelle "tupper i hjørnene" er helt irrelevant. Hornbriller har navnet etter materialet de opprinnelig ble lagd av, altså horn. I våre dager er det selvsagt plast. Men saken er uansett at det dreier seg om briller med tykk og oftest mørk innfatning. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Eventuelle "tupper i hjørnene" er helt irrelevant. Hornbriller har navnet etter materialet de opprinnelig ble lagd av, altså horn. I våre dager er det selvsagt plast. Men saken er uansett at det dreier seg om briller med tykk og oftest mørk innfatning. Takk. Hvordan vet du dette? Endret 29. januar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Vi som vokste opp da det var moderne med hornbriller, vet slikt. Dessuten står det i Wikipedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå