norskgoy Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Det blir også menn. Argument ikke gyldig. Dessuten er argumentet bygget på at kvinner ikKe er istand til å ta selvstendige valg. 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Idealkvinnen er et av de sterkeste mediebudskapene jeg kan komme på. Enten det er gjennom trash-tv, reklame, magasiner eller film. Skal liksom kvinner overholde slike krav? Det er ikke rart man blir psykisk utmattet i et såpass informasjonspreget samfunn. Menn blir også objektifisert. Kvinner er også kravstore i forhold til menn, noe som gjenspeiles i at etterspørselen er større etter kvinner enn menn, og at menn oftere drar til utlandet og finner seg kone. Det finnes dog ingen god måte å måle dette på, så jeg er åpen for at det bare er min subjektive oppfatning. Men bildet er ikke utvetydig. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Nei det er ikke bare din subjektive vurdering, det er velkjente fakta. For Norske kvinner er Norske menn blitt mer og mer en "bruk og kast" ting. 1 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Jeg vet ikke om det er et "faktum" eller ikke. Jeg vet bare at det ikke er rart at kvinner blir syke når de objektifiseres så mye som de gjør. Objektifisering: http://www.reklamefi...__brett__stapp/ Menn som forbruksvare. Bruk og kast. Endret 31. januar 2013 av flesvik 2 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Kvinnere er mer syke fordi de er kvinner og kvinner er fysisk svakere, kvinner er også mentalt forskjellige fra menn og tror nok lettere at de er syke enn menn, klager lettere over det og får sosial aksept for sin klaging (menn som klager blir kalt sytepaver etc., det blir sjelden kvinner). 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Kvinnere er mer syke fordi de er kvinner og kvinner er fysisk svakere, kvinner er også mentalt forskjellige fra menn og tror nok lettere at de er syke enn menn, klager lettere over det og får sosial aksept for sin klaging (menn som klager blir kalt sytepaver etc., det blir sjelden kvinner). Du treffer utvilsomt noe vesentlig på hodet der, samme hvor mye det blir forsøkt bortforklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå