Martin93 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hei, eg eg veldig glad i ''open world'' spil som Skyrim og GTA. Så har alltid vurdert Sleeping Dogs. Men lurer på ein ting hva er det og gjer på i spilet? altså ikkje historien men andre ting, er det flere ting enn berre gå rondt i byen og sånt? Som på Skyrim der det er maaaangen timer med ting og gjer uten historien. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Du gjør ikke like mye som i Skyrim og GTA. Oppdragene utenom hovedhistorien er stort sett kjedelige ting som omhandler å banke opp noen, hacke et kamera, kappløp osv. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Til den prisen de har i dag på steam (ca 100,-) så er det verdt det i mine øyne. Hadde det utrolig artig med Sleeping dogs og fant det langt mer underholdende enn GTA 4. Men som det blir nevnt så var ikke alle side missions så utrolig bra. Men jeg likte settingen og syns vanlig slåssing fungerte fint. Laster du ned High rez. pack i tillegg så ser spillet faktisk ganske bra ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg hadde også langt mer gøy med Sleeping Dogs enn GTA, men det var på grunn av hovedhistorien og spillet i seg selv, ikke sideoppdragene. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 GTA - > Sleeping dogs by miles! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå