Bruker-146784 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Spilte det i 40 timer på PC, så ble jeg angrepet av bugs (kan være mods sin skyld) og rett etterpå ble det bare grusomt kjedelig. Kjøpte Dawnguard på Steam i håp om at kjedsomheten skulle ta slutt, men det skjedde ikke. Så jeg har heller ikke runnet Dawnguard fordi det ble for kjedelig. Flere enn meg? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Ja for ca ett år siden? Skyrim er gøy i starten, helt til du innser at INGENTING endrer seg i verdenen. Du gjør ting, men folk reagerer ikke annerledes på deg, du gjør questlines, men eneste forskjellen er at du har en ekstra seng å legge hodet på og evt. mer followers som er tilgjengelige. 3 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Enig, stoppet etter noen titalls timer. Var gøy å utforske i starten og lage eget armor og våpen, men hva er poenget? Da jeg sluttet hadde jeg giftet meg og fått hus, men var omtrent aldri der igjen. At jeg dro vekk i flere måneder med en annen dame var heller ikke noe problem, merkelig nok. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Har samme opplevelse selv, er en lignende tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1467214 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Skyrim uten mods hadde en holbarhet på ca 1-1,5 mnd for min del men med mods så utvidet det tydligvis holdbarheten med over ett år da jeg tar meg i å spille det enda mest for å sjekke ut nye mods da, for eks nå sist var det Frostfall modden som gjorde at det brått ble en 20-30 timer til. Og utrolig nok, etter ca 300 timer ingame, så gleder jeg meg alikevel til Dragonborn DLC neste uke! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg tok meg en pause på ubestemt tid etter 126 timer spilt på PC, og runde hovedquesten og alle de andre småquestene. Kjøpte hus over alt hvor jeg kunne, levla alle slags sære skills jeg ikke hadde bruk for, thane opp og i mente og et ukjent antall shouts. Tenkte å ta det opp igjen etter at det kom DLC-er som jeg kjøpte, men jeg kom aldri så langt. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Har stoppet for en stund. Tenkte å starte på DLC om ikke så lenge. Vart aldri lei av spillet, har vel nermere 300 timer i skyrim. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Stoppet på 73 timer og aldri mer igjen. Stoyren var virkelig det som drepte spillet for min del. Dem siste 10 timene gjorde jeg absolutt ingenting, bare moddet for å få spillet til å se bedre ut. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Mange latterlige kommentarer her, "spilte det i titalls timer, aldri mer igjen" osv, hvor mye gøyal spilletid forventer dere egentlig av et spill til 500 kr? Alle spill dabber av etterhvert, og de fleste svært mye etter 10-20 timer. Og har du spilt i 73 timer som han over her bør man egentlig være rimlig fornøyd, man delegerer ikke 73 timer av livet sitt til et drittspill.- Endret 30. januar 2013 av MrLG 4 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Mange latterlige kommentarer her, "spilte det i titalls timer, aldri mer igjen" osv, hvor mye gøyal spilletid forventer dere egentlig av et spill til 500 kr? Alle spill dabber av etterhvert, og de fleste svært mye etter 10-20 timer. Alle mine timer med spillet var kjedelige. Var det samme om og om igjen. Storyen igjen som jeg påpekte ikke noe bra ved den. I slike spill forventer jeg ihvertfall 30 timer som er flotte og gøye ved det, siden det er et rollespill! Endret 30. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Mange latterlige kommentarer her, "spilte det i titalls timer, aldri mer igjen" osv, hvor mye gøyal spilletid forventer dere egentlig av et spill til 500 kr? Alle spill dabber av etterhvert, og de fleste svært mye etter 10-20 timer. Og har du spilt i 73 timer som han over her bør man egentlig være rimlig fornøyd, man delegerer ikke 73 timer av livet sitt til et drittspill.- God sagt. Alle mine timer med spillet var kjedelige. Var det samme om og om igjen. Storyen igjen som jeg påpekte ikke noe bra ved den. I slike spill forventer jeg ihvertfall 30 timer som er flotte og gøye ved det, siden det er et rollespill! Hvorfor i helsike spiller du i 73 timer hvis det var kjedelig??? 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Hvorfor må alltid jeg forklare opp mine meninger om spillet? 73 timer er ingenting siden jeg bruker vel rundt 60-80 timer i uka på spilling. En kjedelig uke med gaming var det med Skyrim, ferdig med det. Er ingen som får endre min mening om spillet, hva er vits med et forum da når andres meninger skal styre min mening, det blir helt feil! Endret 30. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har over 100 mods kjøpt begge expansion og pre ordret Dragonborn. Nettop startet på nytt med mine favoritt mods og er bare digg Har nå 400 timer i spillet siden spillet kom ut. Enig i at lite rundt deg som forandrer seg men med gode mods blir spillet 100 ganger mere fristende og spille Elsker survival mods, synd ikke Bethesda har lagt til valgfri hardcore mode, hvor man må spise søve og holde seg varm. spesielt siden det er helt meningsløst og lage mat i vanilla SKyrim Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hvorfor må alltid jeg forklare opp mine meninger om spillet? 73 timer er ingenting siden jeg bruker vel rundt 60-80 timer i uka på spilling. En kjedelig uke med gaming var det med Skyrim, ferdig med det. Stod også stille i en del timer imens jeg laget middag hjemme. Er ingen som får endre min mening om spillet, hva er vits med et forum da når andres meninger skal styre min mening, det blir helt feil! Bare lurte. Du har full rett til å ikke forklare... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Alle mine timer med spillet var kjedelige. Var det samme om og om igjen. Storyen igjen som jeg påpekte ikke noe bra ved den. I slike spill forventer jeg ihvertfall 30 timer som er flotte og gøye ved det, siden det er et rollespill! Hvorfor må alltid jeg forklare opp mine meninger om spillet? 73 timer er ingenting siden jeg bruker vel rundt 60-80 timer i uka på spilling. En kjedelig uke med gaming var det med Skyrim, ferdig med det. Er ingen som får endre min mening om spillet, hva er vits med et forum da når andres meninger skal styre min mening, det blir helt feil! Hørtes veldig rart ut å spille et spill i 73 timer som man synes er kjedelig. Jeg gir normalt spillet et par timer maks hvis det er kjedelig. Jeg har ihvertfall hatt maange morsomme timer med Skyrim. 1 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Synes fremdeles det er gøy jeg! Syntes faktisk det er gøy bare det å starte fresh, å gå fra dritarmor til bedre gear. Laster forøvrig ned Immersive weapons/armors idag også, en del av det så jo ganske stilig ut, i tillegg til å være påstått balansert i forhold til andre våpen og slikt. Men jeg har vel ikke mer en 133 timer lagt inn i det. Er forøvrig nødvendig med FXAA injector modden... Alt er så forbanna grått i spillet uten. Endret 30. januar 2013 av Sulphuras Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg tror jeg har rundt 200 timer med Skyrim og det er jo et bra spill det. Ikke lei enda, selv om jeg passerte hovedhistorien for 40-50 timer siden. Nå er jeg lvl 65 og herjer rundt med litt av hvert. Lærer man seg å tolerere en del svakheter med Skyrim så er det absolutt underholdende. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Stoppet på 73 timer og aldri mer igjen. Stoyren var virkelig det som drepte spillet for min del. Dem siste 10 timene gjorde jeg absolutt ingenting, bare moddet for å få spillet til å se bedre ut. Jeg spilte det i 25 og synst det var konge! du spilte i 73 timer altså 10 timer dagen vis du spilte 1 uke men det var drittkjedelig? ontopic, ble lei etter å ha kommet igjennom storyen, og når jeg prøvde meg på sidequest ble det kjedeligere:/ men kanskje prøve det på ny en gang snart:) Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Spilte det rett etter launch mye. Startet opp igjen med en kar nå i januar. Og ser frem til DLCen. Håper den er stor. Er et bra spill som har gitt meg valuata for pengene syntes jeg i forhold til mange andre spill. Har i hvertfall klokket inn flere timer på det enn på mange andre AAA. Tja slik som Mass effect 3 Så er nok et av de få spillene dettee jeg kommer tilbake til med jevne mellomrom for min del. Og ja modsa som folk lager gir jo spillet en haug med ekstra gratis. Stor bonus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå