nacario Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Pre ordra dead space 3 fra origins, hvorav jeg fikk dead space 1 gratis. Men det er kun dead space 3 som vises, og ikke dead space 1 i listen over mine spill. Noen som har vært borti dette, evt vet hvordan jeg kan claime dead space 1? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Prøvd å logge av og på igjen Origins? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg ville hørt med EA sin kundeservice ... Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Sto det noe om at du får DS1 med en gang eller på lanseringen av DS3? PS: brukte du virkelig 450 kr på DS3? Koster kun 330 kr på Amazon.com (digitalt). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hva faen er 120 kr fornoe? Heller kjøp spillet i butikken, og få en fysisk kopi for tilsvarende pris. Lenke til kommentar
nacario Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Har relogged og oppdatert mine spill. Det vises kun dead space 3. Har prøvd å claime dead space 1 via product code i email, men det viser seg at det er feil code. Uansett så burde dead space 1 poppet opp i mine spill etter at jeg oppdaterte og DS3 kom opp. Temmelig nedsig hvis jeg ikke kan spille DS1 før lansering av D3, noe som ikke gir mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Det er jo bare til å ringe support, eller alternativt amerikansk support, dersom det er ingen operatør tilgjengelig norsk tid. Lenke til kommentar
nacario Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 But I wanna play naow! Har sendt dem en email nu Takker og bukker for all hjelp. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Fra Origin: • Dead Space 1:Ingeniřren Isaac Clarke sendes ut for ĺ reparere Ishimuras kommunikasjonssystem, men nĺr han kommer opplever han et levende mareritt. Skipet er en eneste stor flytende blodpřl, mannskapet ligger lemlestet omkring og er tilsynelatende infisert av en gammel utenomjordisk plage. Clark sitt oppdrag blir til et oppdrag om ĺ redde seg selv, men ogsĺ returnere med funnene til jorda....uansett hva det mĺtte koste ham. Denne fullspillsbonusen vil være tilgjengelig ved lanseringen av Dead Space 3. Hva faen er 120 kr fornoe? Heller kjøp spillet i butikken, og få en fysisk kopi for tilsvarende pris. DS3 koster vel 399 kr fysisk kopi, men 330 kr på Amazon.com... Endret 28. januar 2013 av fantomena Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Helt riktig, at du kan få DS3 fysisk kopi for tilsvarende pris av 450 kr. At det koster 50 kroner mindre enn ditt forrige innlegg støtter bare mitt argument. Hvorfor betale 330 kroner for en digital kopi, når du heller kan betale 399 for en fysisk kopi. Da er de 69 kronene lommerusk og patetisk "gnitenhet". For eksempel jeg kjøper fysisk kopi, så kan du koble dette spillet opp mot Steam, og dermed sikrer deg en digital kopi. Dette vet jeg fungerer med Sid Meyers Civilization 5, der jeg kjøpte dette spillet i butikken, og nå kan jeg også laste det ned fra Steam. Veldig greit dersom CDen går i stykker, eller om tjenesten blir lagt ned, for da har jeg alltid det ene eller det andre. Endret 28. januar 2013 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå