ogn Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg har lastet et par filmer der fila viser seg å være i bin-format. Det følger i tillegg med en cue-fil, men denne er bare på 1Kb. Hvordan får jeg sett disse filmene? Har prøvd å brenne filmen med Nero, men det går ikke. Er det noe program jeg kan bruke for å få sett disse filmene på pc'en min? Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 På Nero må du gå på burn image og velge .cue file. Tror det skal gå. Ellers kan du bruke cdmage, husker ikke hvor man laster det ned men da kan du åpne cdimage formater og pakke dem ut om du ønsker. Lykke til Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Her kan du forresten hente cdmage: FY! Warez er ikke tillatt! Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Sorry linken var vist død denne i allefall: Enda mer warez... Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Tråden stenges. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg