AnonymDiskusjon Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Heisann. Vet dette er feil forum, men eneste jeg visste om som var anonymt, utenom "seksuelt"-forumet. Lurte på om noen kunne hjelpe meg med tekst til en tatovering, og muligens bilde eller symbol. Det trenger ikke nødvendigvis å være betydningen på abort, men noe som gjør at jeg forbinder det med den saken. Er interessert i noe som sier "Fortiden, i dag, fremtiden"(typ, trenger ikke være akkurat det, men noe lignende, har slitt med kraftig angst og depresjon siden jeg var 13-14) samt et symbol som representerer abort eller mistet barn, men uten at det skal være noe kors eller annet så ikke vanlige folk skjønner hva det er. Helst på latin, men spansk fungerer også, og selvfølgelig ikke noe google translate. Har planer om en tatovering ala dette over hjertet, i.o.m. at mye har skjedd i livet, og ønsket om å minnes et barn som dessverre aldri kom til verden. Selv om det sikkert ikke har noe å si, så er jeg en fyr på 23 år, så helst noe som ikke er feminint. PS: Om en moderator leser dette og flytter posten, vennligst send meg PM. Anonym poster: 575771c690ac2f2304e0116f30e3ee70 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Får ikke endret posten, men kan sikkert fortelle om litt av bakgrunnen, om det er det som skal til for at moderator ikke skal flytte/slette posten. Anonym poster: 575771c690ac2f2304e0116f30e3ee70 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå