Gå til innhold

Magaluf, når er turen billigst?

Heroic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg var der nede for noen år siden Reiste vi i starten av Mai. Da var det forholdsvis billig. Men da skal du og være klar over at du omtrent kun kommer til å møte på Engelskmenn og Russere der nede..! Mai er vist midt i feriesesongen deres.... :p

Neste gang jeg skal nedover har jeg lust å reise i Juli, august. Da er der flere svensker og nordmenn...!

Men skal du ha billig tur, så er mai et godt alternativ. Det hotellet vi hadde (husker ikke navn, men var et av de fineste hotellene Magaluf hadde å by på) betalte vi vel ca 7 000 - 9 000 for på en uke. Skulle vi hatt det i sesongen måtte vi nok fort ut med litt over det dobbelte.

Lenke til kommentar

Takk for ett fint svar! Må vell ta turen i Juli, august. litt mer fan av svensker og nordmenn enn engelskmenn ;) Men det jeg også lurer på er om det lønner seg å bestille nå eller vente litt?

Til tidligere du bestiller, til billigere blir det som oftest, med mindre du da gambler på at det blir noen ledige restplasser!

Hehe, jeg skjønner deg godt!! Eneste grunnen til at vi reise ned i Mai, var at kompisen min kun hadde fri da, og måtte jobbe hele sommeren....! Engelsmenn og Russere går ikke så godt ilag når de drikker, så var en del slossing der nede på denne tiden. Så er de EKSTREMT (tilogmed verre enn Nordmenn vil jeg påstå) bråkete, selv på fylla...! Er nok også derfor at norske charter selskap dropper prisene tidligere på året.

Nå skal det siet at vi ikke reiste med charter nedover, så jeg vet ærlig talt ikke hva prisene ligger på hos dem. Men er temmelig sikker på at du får en billigere tur om du bestiller direkte med hotellet, og ordner flyreisene selv.

Jeg skulle gjærne selv reist ned litt senere på sommeren. BCM er fantastisk nattklubb!! Og på Heaven jobbet det en norsk stripper, som jeg greide å sjenke, for så å lure med meg på hotellet (hu jobbet der hvertfal!! GAD I MISS HER) :dribble:

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

http://www.booking.com/hotel/es/sol-guadalupe.no.html?aid=310020;label=magalluf-mOTyf20D2uBgMBLOyARGWQS7611960246%3Apl%3Ata%3Ap140%3Ap2%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=b1a1ae70f5bbef091992a160f735e9e3;dcid=1;srfid=245f0fc542439b6fc39a381ca5c6d2147b4a0a58X8

Her var foresten hotellet vi bodde på!! Og med det hotellet greide vi å presse prisen ned til 8 000 kr for en ukes opphold + flyene nedover og hjemover. Det er IKKE ille...! Men skulle heller hatt et dårligere hotell, og sluppet alle Brittene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...