Lord Britishface Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Min elskede E30 tok idag kvelden, og helst skulle jeg bare kjøpt ny, men modellen er ikke lenger å oppdrive, så det jeg er på utkikk etter er rett og slett noe så likt som mulig. Må ha: flashbasert lagring, minimum 8 GB støtte for drag'n'drop-filoverføring minimum 20 timer batteritid fysiske mål på E30 er 88 x 42 x 8 mm og vekt 40.2g, noe lignende er ideelt, men ikke et absolutt krav skjerm som kan vise minst 6-7 linjer tekst sleep-funksjon Bør ha, men kan klare meg uten hvis jeg absolutt må: FLAC-støtte bokmerkefunksjonalitet mulighet for å hoppe fremover ~10/30/60/120 ... sekunder i tillegg til vanlig fast forward mulighet for å sortere både etter tags og filstruktur mulighet for å velge avspillingshastighet Jeg trenger ikke videoavspilling, trådløsfunksjonalitet, radio eller noe som helst ikke direkte knyttet til avspilling av musikk. RIP Endret 28. januar 2013 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Ta en kikk på Cowon D20. Veldig lik min Cowon D2, men med en del nytt ser det ut til. http://www.cowonglobal.com/product_wide/COWOND20/images/spec_02.jpg Endret 18. juni 2013 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå