milkshake1 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Installerte Windows 8 i går, men oppdaga att nokon av Fn-funksjonane ikkje fungerer.. Er lyden eg slit aller mest med. Den vil ikkje mute eller skru opp/ned volum. Bærbar pc med merke ASUS K52DR. Er det nokon som har vært borti dette problemet og har ein løysning? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Du må reinstallere et program Hadde samme problemet selv Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Veit du hvilket program? Edit: Vil tru det er ein på denne sida eg skal installere.. Kan nokon sei kven? http://support.asus.com/Download.aspx?SLanguage=en&m=K52Dr Endret 28. januar 2013 av milkshake1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Har du prøvd Chipset -> AMD High Definitition Audio Device? Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Installerete både den som Sevs og Pey`J kom med forslag om, og ein av dei vr det hvertfall.. Eg trur som Pey`J att det var den hotkey.. Så saken løst 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå