intelli-musa Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Hei. Jeg skal oppgradere systemet mitt og har da en nesten komplett PC jeg vil bli kvitt: Kabinett: Antec P182 Hovedkort: Asus P5Q Deluxe CPU:Intel Q9550 Kjøler:Thermalright Ultra Extreme RAM: 4x2048 MB DDR 2 RAM (god kvalitet, men husker ikke helt merke) Er med Noctuavifte på 1300 RPM på TRUE-kjøleren og kan også være med noen Noctua-vifter på kabinettet. CPU kjøres nå på nesten 4 GHz og har gjort det siden innkjøp for rundt 4 år siden, helt stabil hele veien. Noen som har forslag til hva jeg kan få for dette? skal jeg selge individuelt eller som pakke? legge ut her på bruktmarkedet eller finn.no? Edit: glemte RAM Endret 28. januar 2013 av intelli-musa Lenke til kommentar
Threshold Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hei. Jeg skal oppgradere systemet mitt og har da en nesten komplett PC jeg vil bli kvitt: Kabinett: Antec P182 Hovedkort: Asus P5Q Deluxe CPU:Intel Q9550 Kjøler:Thermalright Ultra Extreme Er med Noctuavifte på 1300 RPM på TRUE-kjøleren og kan også være med noen Noctua-vifter på kabinettet. CPU kjøres nå på nesten 4 GHz og har gjort det siden innkjøp for rundt 4 år siden, helt stabil hele veien. Noen som har forslag til hva jeg kan få for dette? skal jeg selge individuelt eller som pakke? legge ut her på bruktmarkedet eller finn.no? Trur du skal selge det som ein pakke. Delene er nok ikkje verdt så alt for mykje i løsvekt.. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Trur du skal selge det som ein pakke. Delene er nok ikkje verdt så alt for mykje i løsvekt.. Tenkte på det jeg også, men hvem trenger akkurat det jeg har å selge tenkte jeg også. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Det er strengt tatt ikke verdt så mye samlet heller er jeg redd. Men om du absolutt vil selge den så burde du kanskje legge den ut flere steder, til en nogenlunde rimelig penge og ikke akkurat 10k uberdupergaming rigg "kategorien". Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Eg er interessert i 2x minnebrikker viss du kan finna ut kva type det er (DDR2 er det eg treng). Endret 28. januar 2013 av Xyril Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Skriver du en veldig god annonse og legger den ut på finn.no så kan du kanskje klare å få en ca 2000kr for dette samlet Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Skal prøve å legge dette ut samlet på hw.no/bruktmarked først, så får vi se om jeg prøver meg på finn.no om jeg ikke får det som jeg vil. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Hvor mye hadde du tenkt deg, og hvor bor du? Det siste er nok en ganske viktig faktor Endret 28. januar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Hvor mye hadde du tenkt deg, og hvor bor du? Det siste er nok en ganske viktig faktor Bor i Oslo sentrum. Veldig usikker på hva jeg kan ta, forslag tas gjerne imot. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg tenker maks 1K, noen gir bort slik HW gratis Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Kabinettet ditt var meget popis en gang, men i dag koster et superbra kabinett ca 700,-. Prosessorkapasiteten din koster ny ca 800,- i dag feks A8-5600K eller lignende. Hovedkort koster ca 800,- og 8 GB ram 400,-. Verdien din er ca 2700,- nytt. Brukt maks 30-40% og som Marius her sier verdi 900,- -1000 kr - og det tror jeg du kan selge det for på FINN. Den prosessoren der drar jo de fleste skjermkort på maks enda (med noe overklokking). Den er ihvertfall ikke allverdens bremsekloss. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg har forgjengeren til Ante4c p183, Altså P180 Som jeg bruker dagelig ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå