Arodem Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Et lite feilsteg resulterte i spillets største og dyreste sammenstøt på flere år. Les hele saken Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 "tapte Clusterfuck Coaltion hele 455,9 millioner på kampen, mens Pandemic slapp unna med 32 millioner i tap." Ganske sikker på at dette er feil. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 "tapte Clusterfuck Coaltion hele 455,9 millioner på kampen, mens Pandemic slapp unna med 32 millioner i tap."Ganske sikker på at dette er feil. Riktig. Det skulle være 'milliarder' i stedet for 'millioner'. Har rettet nå. Takk. Lenke til kommentar
Meatwrench Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 455,9 Milliarder vs 32 milliarder? Wow... Lenke til kommentar
Variable Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Grovt regnet: 500 Millions ingame isk = 20$ 455,9 Billions ISK = 18200$ Gøy Endret 28. januar 2013 av Variable 4 Lenke til kommentar
Variable Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) wipe Endret 28. januar 2013 av Variable Lenke til kommentar
Judicator_Aldaris Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 skulle gjerne sett et videooptak av den fighten 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 EVE er en flott idé, dessverre gjør dette verdi og PVP fokuset det umulig for nye spillere å starte opp uten å inngå allianser eller kjøpe penger. Gleder meg til Star Citizen... synd det er så langt unna. 4 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Slike historier er det som gjør EVE online spennende. Så begynner du å spille... 5 Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Finnes en video av det hele her. http://www.youtube.com/watch?v=yTQHv0FrgrE Som jeg kan se og lese der ble totale tap over hele fjøla rundt 30000$ mens de forskjellige gruppene fikk inn med Skip og utstyr verdt over 300000$ så noen kommer nok til og kjenne dette svi på lommeboka ja. Det er historier som dette som gir meg lyst til og starte opp med EVE igjen, prøvde det en kortere periode for et par år siden men gikk da fort lei. 5 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Det er ting som dette som får meg lyst til å spille Eve, men jeg kan ikke fordra gameplayet. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Artig lesning. Den som er med på leken, får tåle steken. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Det er utrolig at serverne ikke gikk til helvete Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Herlig lesning! Det er i sånne øyeblikk det frister å ta opp igjen eve. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Det er utrolig at serverne ikke gikk til helvete De ordnet en fiks løsning for en tid tilbake for å kontre nettopp det, kalt Time Dilation. Kort fortalt vil et overpopulert stjernesystem gå inn i slow motion for å gi serveren tid til å jobbe. Enkelte systemer hvor slike kamper skjer oftere enn normalt har også mer serverkapasitet for å unngå for mye time dilation. Jeg har selv vært med i en såkalt "roam" som endte i en kamp med 90% time dilation. Tiden gikk altså 90% tregere enn normalt. Det var ikke en videre dramatisk kamp.. 3 Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Herlig! Får både fryktelig lyst til å spille Eve , samtidig som jeg er fryktelig glad for at jeg ikke gjør det. Jeg har selv vært med i en såkalt "roam" som endte i en kamp med 90% time dilation. Tiden gikk altså 90% tregere enn normalt. Det var ikke en videre dramatisk kamp.. Kult, virker som et genialt konsept. Med 90% tregere menr du da 10% av original fart, eller at det tok 90% lengre tid? 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Kult, virker som et genialt konsept. Med 90% tregere menr du da 10% av original fart, eller at det tok 90% lengre tid? Muligens litt dårlig formulering fra meg. Jeg mener 10% av vanlig fart. Endret 28. januar 2013 av Saft Suse 2 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hva skjer egentlig når dette inntreffer? Hvordan løser de time dilation? Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 EVE er en flott idé, dessverre gjør dette verdi og PVP fokuset det umulig for nye spillere å starte opp uten å inngå allianser eller kjøpe penger.Gleder meg til Star Citizen... synd det er så langt unna. Dette er jo feil, man kan starte opp og ha det moro (med PVP) fra dag 1. Det hjelper selvfølgelig å ha venner man kan fly med, EVE er jo et mmo spill. Og man MÅ ikke spille PVP, det går an å fly solo PVE om man ønsker det.Man trenger hverken mye penger eller mye erfaring (skill points) for å være nyttig i store slag som dette. Spillere som fløy Heavy Interdictors var sentrale i den omtalte kampen, og dette er skip som hverken koster veldig mye eller krever svært lang trening for å fly. Lenke til kommentar
Behemian Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Lik korsn den her artikkeln tar før seg den her saken, på akkurat samme måte som avisen tar før seg krigshandlinge i virkeligheta. Vittig! ^^ Hehe! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå