Pbateman Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 HeiI Jeg svarte på sesjon del 1 for leenge siden, og krysset da av for at jeg hadde liten motivasjon til å dra i forsvaret. Nå har jeg egentlig ombestemt meg, og har veldig lyst til å dra! Derfor ringte jeg forsvaret å spurte hva jeg skulle gjøre. Fikk beskjed om å sende mail, så kom jeg til å få innkalling til del 2 asap. Fikk svar på mailen i dag, med beskjed om at jeg måtte sende søknad i posten(!?) om ny individuell behandling..... Så, mitt spørsmål er: Hva skal en slik søknad inneholde? Kommer det til å bli mye styr, eller er det bare en formalitet? Jeg er jente da, hvis det har noe å si:) Lenke til kommentar
Feeky Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 At du er jente er i hvert fall bare positivt Har dessverre ikke så mye kunnskap om akkurat det. Å ringe vpv og bare spørre hva de vil ha i søknaden er nok det enkleste og sikreste. Lenke til kommentar
Greasy Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Maskinskriv et standard word-dokument i NS 4129, bruk så google for mal. Forklar hvem du er og hvorfor du nå ønsker å komme inn til førstegangstjeneste, blandt annet at du har vokst mentalt, vurderer befalskole eller lignende. Skriv ut, signer med blå penn og sleng det i posten. Alle saksbehandleres våte drøm. Lenke til kommentar
Pbateman Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Da har jeg skrevet søknad! Men jeg har ikke spurt på forhånd om hvorfor jeg ikke kom til sesjon 2, har bare gått ut ifra at det var pga motivasjon. Spent på hva de svarer:D Vil inn så tidlig som mulig etter at jeg er ferdig med vgs til sommeren:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå