hovedfisken Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Jeg kjøpte meg for ikke så lenge siden en ASUS VivoBook S400, fordi jeg hadde lyst til å prøve ut W8 med touchsceen på laptopen. Spesifikasjonene på laptopen: Prosessor / Chipset CPU Intel Core i5 (3. generasjon) 3317U Antall kjerner: Dobbeltkjerne 64-bits databehandling: Ja Strømforsyningseffektivitet: Ultralav spenning (ULV) Chipset: Mobile Intel HM76 Express Minne RAM: 4 GB Teknologi: DDR3 SDRAM Produktformfaktor: SO DIMM 204-pins Lager Harddisk: 500 GB Hybrid Drive ( 24 GB flash ) / 5400 opm Grensesnitt: Serial ATA-300 Lyd & Video Grafikkprosessor: Intel HD Graphics 4000 Så her om dagen var jeg og kitet sammen med en kompis som hadde et GoPro kamera, så jeg var inne på nettet å bestilte meg et GoPro black edition når jeg kom hjem. Det jeg nå lurer på er hvilket videoredigeringsprogram jeg burde satse på? Jeg er fult klar over at jeg ikke har kjøpt meg en kraftpakke av en maskin, så jeg lurer på om det er noen programmer som krever mindre ressurser enn andre? Endret 28. januar 2013 av hovedfisken Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Om din PC ikke holder mål til HD-redigering, vil det sikkert gå lettere med Proxyredigering, der du først redigerer i lavoppløsning. Sender du meg en PM, kan jeg sende deg en liten veiledning om dette. (Jeg har selv brukt Magix red.program i mange år, og er godt fornøyd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå